Oletko koskaan lähettänyt itsellesi viestiä?

Joskus hosun koneen kanssa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 14:24

jos tätä napsua tarkoitit, niin just viime viikolla onnistuin senkin tempun tekemään ja kerkesin jo melkein kimpaantumaan vastausta odotellessa ennen kuin huomasin töppäni

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 14:21

useinkin.
sähköpostista toiseen.
on työ posti ja henkilökohtainen posti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:36

monesti jonkun linkin lähetän sähköpostiini, kun/jos en laita sitä suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:04

Sähköpostista toiseen joskus lähettelen. ^^'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:20

Sama juttu eli joskus tulee työsähköpostiin juttuja - lähinnä kavereilta ja ne sitten laitan "omaan" postiin- ikäänkuin "talteen" ja paremmalla ajalla tutkittavaksi:)

Vielä yksi juttu: voisihan sitä joskus lähettää ihan kirjeen itselleen:) vaan mitäpä siihen laatisi? taitaa oll jo ihan uuden kysymyksen paikka:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:32

Sekä vahingossa että tahallaan.
Sähköpostilla se vahingossa lähettäminen onnistuu liiankin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 16:08

Olen lähettänyt täällä napsussa itselleni viestin.Huomattuani mokan ensin harmitti, koska se oli pitkä ja aikaa vievä viesti.Lopulta kuitenkin nauratti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 16:30

Kyllä minulle on joskus niin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2009 - 16:50

On tuo päässyt tapahtumaan kerran täällä Napsussa joskus alkuaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 17:00

Kyllä minulle joskus on niin käynyt.Mutta sit olen jälkeen päin huomannut että miksi olen itselleni lähettänyt viestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 17:34

olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 17:56

Täällä napsussa olen pari kertaa ja sitten ihmetellyt miksi en saa vastausta..heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 18:40

Monesti lähetän koneelta toiselle ja täälläkin on muutama kaverille tarkoitettu tullut kierrätyttyä oman kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 19:11

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:00

Työsähköpostista omaani ja päinvastoin kyllä molemmat ihan tahallaan, mutta täällä Napsussa vahingossa. Kiva huomata että niin monet muutkin. Ajattelin ensin että olen tosi taitamaton, mutta onneksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:25

töistä kotikoneelle tai päinvastoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:40

Napsussa tosiaan viestittelee itselleen (aika)helposti,mutta onneksi voi kopioida ja liittää oikealle viestin saajalle,mutta hölmöksi tuntee hiukan itsensä,kun tulee ilmoitus viestistä ja onkin oma,ei pitäisi hosua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:21

Laitan itselleni joskus liitteitä koululta s.postina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:49

manaan usein itselleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:52

En ole tehnyt koskaan noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:33

Aika useinkin, jos juttu on ollut jokin minkä haluan lukea uudelleen ajan kanssa.