Kuuluuko IP-perinteisiin Laineen Tuntemattoman katsominen?

Avainsanat: alkuperäinen ja oikea tuntematon sotilas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 15:11

Tossa vieressä se menee vaikka osaan roolien jutut jo ulkoa.
Onneksi on se vanhempi versio.

Kysyjän kommentti

Hjyvä,en minäkään tarkoittanut tapittavani,vaan just ns.taustalla tutut jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.12.2009 - 14:12

Kohta alan sitä katsomaan, joten kuuluuhan se. Melkein joka käänteen siitä muistaa jo ulkoa, kun on niin usein tullut katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:14

Ei kuuulu sillä alkaa jo tympäisemään,mtuua odotan innolla uutta Täällä pohjantähden alla elokuvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:23

en vielä ikinä ole sitä katsonut.
sotajuttuja len kuullut lapsena niin paljon, etten saata sitä katsoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:26

muutamaan kertaan se on nähty, nyt on menossa pitkä paussi, ehkä vielä joskus tulee sellainenkin mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:34

Tuossahan ne sotaa käyvät parhaillaan. Muuta voi tässä sivussa jo puuhastella, kun on niin monesti nähty kuva. Saisivat jo esittää jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 16:16

Ei kuulu.Ei oikein innosta vuodesta toiseen yhtä ja samaa katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 16:32

Kyllä se kuuluu, nytkin sitä toisella silmällä katselen ja molemmilla korvilla kuuntelen. Olen myös vakituinen linnanjuhlien katsoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 18:34

Tätä vanhaa versiota on tullut katsottua. Perinne se ei ole, tänäänkin oli muuta tärkeämpää tekemistä kun se tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 18:55

Olen katsonut molemmat versiot, ei kuulu varsinaisesti itsenäisyyspäivän perinteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:03

Monta vuotta on mennyt että en ole sitä jaksanut katsoa. Nyt kiinnosti kovasti ja tuli kokonaan seurailtua.Itsekin sitä ihmettelin, mutta niin se ihmismieli muuttuu vuosien kuluessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:35

Yleensä se on ollut taustalla päällä, mutta olimme tänään synttärijuhlissa, joten jäi näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:31

Olen katsonut sen version kerran, on mielestäni aika julma niinkuin todellisusukin oli,.
Katsoin eilen Å.Lindmanin ohjaaman elokuvan suomenruotsalaisista sodassa, se oli hieman erilainen mutta todella hyvä, hyvät pääosan esittäjät (mm. Tobias Zilliacus ja Ilkka Heiskanen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:52

Ei kuulu