Miksi sama hajuvesi tuoksuu eri ihmisillä erilaiselta?

Avainsanat: hajuvesi tuoksu parfyymi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 13:29

Ehkä myös ihon PH vaikuttaa tuoksun muuttumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 13:19

Ihmisten ihoissa on erilaiset geenit ja molekyylit ja kun hajuvesi sekoittuu niihin lopputuloksena on hienoinen ero tuoksusssa ja sen voi todeta jos omaa erittäin hyvän hajuaistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:15

Kyllä kai se peruspuhtaus ja ihon laatu vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:27

ihmisten ominaishaju on eilainen siksi parfyymikin saa eri tuoksuvivahteita sekoittuessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:35

Jokaisella ihmisellä on se ominaishajunsa ja todellakin myös ihon ph-arvo vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 18:38

Jokainen tuoksuu itsestään erilaiselle, siksi hajuveden tuoksukin muuttuu. Muistan kun likkakaverillani ja minulla oli samaa hajuvettä. Minulle sanottiin että tuoksun hyvälle, likkakaverille - säkö täällä haiset. Tokaisija oli sama tuoksuttelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:26

sun omassa kehossa on oma tuoksunsa jota ei huomaa, parfyymi saattaa reagoida ja tuoksu muuttua. sen vuoksi on hankalaa suhautella tuoksuliuskaan jos haluaa ostaa jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 08:43

Eri ihmisten iho on erilainen, siitä johtuu tuoksun muuntuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:30

Taitaa olla ne ihon ph-arvot.Jokaisella on omanlaisensa.