Mikähän vaivaa YP:tä kun ei järjestä mitään kilpailua, minä kaipaisin kunnon talvikilpailun. Mitä muut ovat mieltä asiasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 22:17

johan siitä kesäkilpailusta onkin aikaa,
varmasti joku noista mainostajista voisi pistää kunnon palkinnot pöytään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 20:29

samma här.. tämä hyytyy pikkuhiljaa kun ei ole mitään "porkkanaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:29

Olen ihan samaa mieltä kanssasi..kunnon kilpailu pystyyn YP:tä...varmaan vilkastuisi napsun meininki..kun on ollut aika rauhallista...HYVÄ KYSYMYS...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 20:39

Hei, mutta jospa tarkoitus onkin, että hyytyy. Tämähän on matkailujuttu, ja me vaan höpötetään täällä kaiken maailman muista asioista. Mitäs luulette, miten on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:40

Sain armeijassa yp:ta ja se oli niin väärin ja v....ti silloin! Kyllä miehet tietää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:40

Olettehan muistuttaneet YPtä kilpailusta,jos ne ei ymmärrä,pitää "potkia" YPtä eteenpäin,palkinnoista vaikka niitä...somia alusvaatteita ers :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 10:39

Kyllähän se varmasti piristäisi. Mutta kun muistelee edellisten kilpailujen "marinaa", niin ehkä eivät sen takia järjestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:07

Ovat ilmeiseti pettyneitä palstan tasoon ja pitävät palkinnot itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:23

No voidaanhan me pistää oma kisa pystyyn:) ei kait siinä nyt YP:tä tarvii kiusata jos ovat niin "matkailut" etteivät kerkiä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:32

Peukuttelen kilpailun puolesta minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 13:56

Palstan taso saattaa kärsiä kilpailuista. Sellainen muisitkuva on, tulee vastauksia ja kysymyksiä vain siksi että voittomahdollisuus suurenisi. Myös se sponsori tarvitaan tietysti.