Onko teillä jääkaapin/pakastimen ovessa magneetteja tms? Meillä on ns munakello magneetilla, sanoja,korkinavaaja,leppäkerttu,sydän

Avainsanat: jääkaappimagneetti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 22:23

ei yhtään,
meillä on sellaiset integroidut kylmäkoneet (kaappiin piilotetut) eikä niihin oviin magneetit tartu eikä lappuja liimailla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 19:24

On meillä mangeetteja vaikka mitä ja muitakin lippuja ja lappuja. Marilyn mangeetti, norsu, kala, myyrä jne. Lappusii on hammalääkäri ajat ja muut sellaiset. Sitten on muutama sarjiskin, aika hieno jääkaappi. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 19:28

omia tekemiä magneetteja, mutta ei jääkaapin ovessa.
magneettipaperille voi tulostaa vaikka minkälaisia hauskuuksia ( joululahjavihje! )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 19:30

Ovesta löytyy delfiinejä ja koiria. Ovat tarroja, jotka lapsukainen siihen laittoi luvallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 19:54

Paljon on erinlaisia magneetteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 19:55

Löytyy: delfiinejä, enkeleitä ja hieman muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 19:58

Meillä on niissä mietelauseita, pitävät päivyriä kovasti kiinni siinä ovessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:29

lasten lasten kuvia mangneetilla kiinnitettyina:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:32

Magneetteja on pitämään erilaisia lappusia paikoillaan, tälläkin hetkellä esim. katsastuksen muistutuslappu, parin kirpputorin osoitteet, divarin käyntikortti ym. Sitten on suosikkini, kahdella magneetilla kiinnitettävä ostoslista. Siihen voi aina kätevästi kirjoittaa puutelistan ja repäistä sitten kauppaan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:37

Kyllä niitä löytyy..hyvä pitää kaupan puutoslista jääkaapin seinällä...esim. mausteet ovat sellaisia mitä ei muista ostaa..jos ei laita kauppalistaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:54

Aivan täynnä! Lisäksi pojan piirrustuksia yms. Sälää on sen verran paljon, että valakosta jääkaapin ovea ei juurikaan näe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 22:54

joo. esim. nizzasta, nykistä, floridasta, venäjältä tuotuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:18

Muutama on,eivät vaa taho pysyä jääkaapin oves...sellane valkone karvane tassu käy niit puottelemas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:36

Perinteisesti jokunen valokuva ja h-lääkärilappu tai muita muistutuksia sopivilla magneeteilla ovea kaunistamassa,toisinaan lappuja pakko siivota,kun magneetit tippuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 08:09

Onhan niitä, mutta suurin osa on mulla laatikossa. Rakkaimmat ovat nyt tuossa jääkaapin ovessa.
Siinä on mm. Amsterdamilaisia taloja muutamia, mietelauseita, ystävältä saatu kukkakimppu ja näkyy olevan sellanen Gibraltarin kalliotaulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:06

Ovi on aivan täynnä magneetteja ja varsinkin lasten laittamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:05

- Digitaalinen munakello
- Tyttären kuva
- Lahden Reipas, luottokortin kokoinen magneetti
- Muumipappa
- Enkeli
- Tonttu
- Kirahvi
- Koira
- Pieni frisbeegolfkiekko, noin 8cm halkaisijaltaan
Ja varmaan kymmenen muuta, hyvä että kahva löytyy kun murkinaa etsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:33

Jääkaapin ovi on kokoperheen "hermokeskus" magneetteja (totta kai)
- pari kappaletta lukujärjestyksiä - bussi + juna iakataulut + lehdistä leikattuja juttuja
(jotka toivon aina jonkun kiireessään huomioivan) viimeisin alkaa otsikolla: "Hotkittu ruoka ei tee kylläiseksi"..

ja vaikka mitä muuta.. Inventaario iskee aina silloin kun on tulossa "ruokavieraita" keittiöön....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 17:06

Kyllä on ja ne ovat aika littaisen ja neliönmallisia palaisia josssa lukee jonkinlainen teksti,ihan hienoja sellaisia.Sekä myös tyttöni kouluvalokuva mikä on mangneettinen siksi pysyy jääkaapin ovessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 19:00

On mm. selaisia magneetteja, joissa jokin mietelause, pieniä valokuvakehyksiä, matkamuistoja ja muita erilaisia. Pitäisin jääkaapin ja pakastimet ovet mieluummin puhtaina, mutta magneeteilla on kätevää kiinnittää siihen mm. lukujärjestykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:24

Mietelauseita on pari sekä muutama matkamuiston tapainen. Pienissä kehyksissä on meidän valokuvamme. Myös ajastin ruoanlaittoa varten on jääkaapin ovessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 08:48

Jääkaapin ovessa on viiniaiheinen magneetti, on tosi nätti, tuli ostettua messuilta taannoin. Ei siinä mitään lappusia kuitenkaan pidetä koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:53

munakello löytyy ja kreikan magneettikuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:38

On meillä tällä hetkellä:
- pari hymynaamaa
- voikukka, jossa leppäkerttu
- Gran Canarian kartta

Omistan paljon enemmän magneetteja, joskin ne ovat erittäin tehokkaasti edelleen pakattuna johonkin muuttolaatikkoon. Näemmä tulen toimeen ilman roinaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:54

Kaiken olen muuttanut magneettiseksi.
Sanonnat, ruokaohjeet, lukujärjestykset, valokuvat, sarjakuvia yms. sellaisia löytyy meidän jääkaapin ovesta.

Jotta ymmärrät, mitä tarkoitan, niin kurkkaa sivustoa, jota kautta ne hankin.

www.brunni.fi

Lähteet:
www.brunni.fi