Kenen valokuvia löytyy teiltä seiniltä ja hyllyiltä? Meillä lasten 1-vuotiskuvat ja rippikuvat,kummilasten kuvat, lastenlapsista

edesmenneiden vanhempien ja molempien 50-juhlakuvat.

Avainsanat: valokuvat näytillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 17:10

Kyllä on valokuvia seinillä ja kirjahyllyssä.Sekä on omien lasten kuvia että myös lapsenlapsemme kuvia kun hän oli vielä vauva ja on kuvia jossa hän on sit isompi poika.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 18:27

Seinälläni on yksi taulu, jossa on kolme kohtaa valokuville, omalle tyttärelleni ja hänen kummallakin puolella siskoni lapset. Päivitän aina kun uudet koulukuvat tulevat. Vanhemmistani on kuvat kehyksissä ja samoin itsestäni tyttäreni kanssa hyllyllä ja siinä se sitten on. En ole vielä ehtinyt siihen ikään kuin esim. mummuni, jolla on yksi kokonainen pöytä valokuville kirjahyllyn ja piironginpäällisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:33

Minulla on vanhempieni hääkuva vuodelta 5x, ukin valokuva ja isäni ja tätini kuva. Kaikki mustavalkoisina. Osa haluamistani kuvista on poltettu... Mummo sairastui syöpään ja poltti kaikki mahdolliset kuvat. No, silläkin asialla on varmaan tarkoitus.

Kuvat ovat vanhan Singerin päällä olohuoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:35

Lasteni kuvat kirahyllyyssä ja edesmenneen avopuolison kuva joka oli siunaustilaisuudessa on levysoittmen päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:36

Meidän seinältä löytyy omien mustavalkoisten lapsuuskuviemme lisäksi muutamia valokuvia eri aikakausilla eläneistä omaisistamme. Kirjahyllyssä on kolme kuvaa pojasta ja pari muistoa rakkaista (jo kuolleista) lähisukulaisistamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:52

Minulla on lasteni ja lastenlasteni kuvia olohuoneen seinällä, ja muiden kuvia yläkerran aulassa olevassa hyllykössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 19:00

Poikani kuva sekä hänen vanhempi tyttärensä. Nuoremman tyttären kuvaa en ole vielä saanut. Ja kas kummaa, katsoin hyllyyn, on siellä minun edesmenneen exästäni ja minustakin kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:17

matkoilta ja reissuilta muutaman kuvan olen tulostanut A3 kokoon ja kehystänyt tauluksi seinille,
edesmenneitten läheisten kuvat kulkevat mukanani ajatuksissani ja mielessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:30

lasten kuvat on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:49

Lasten kuvia...ja tyttären lasten kuvia näkyvissä...

Sukukokouksessa otettu kuva...isän suvun puolelta....monta jo poisnukkunutta,ketä kuvasta löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 21:24

Minulla ei ole kuin omia kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 22:32

seiniltä tai hyllyiltä ei löydy kenenkään kuvia, erilaisista albumeista sitäkin enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 22:55

mun kolmen serkun, kolmen kaverin ja ystävän lapsen kuvia.. + seinä täynnä hamiltonin kuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:23

Telkkarin vieres tv-tason päältä löytyy 2 marsua jotka on jo kuollu,chinchilla joka elää edelleen ja äitini pikkuserkun tekemä lahja miule ku täytin 18 v,siin on miusta otettuja kuvia. Vitriinin päältä löytyy miun rippikuva sekä äidin ja enon kiitos kortti.Seinällä on käsin maalattu taulu jossa on kissani sekä chinchilla.Eli aika lemmikki painotteista on miul.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:01

Seinällä on alkuperäisissä puukehyksissä isänäiti ja isän ja veljensä vauvakuvat,muutama isän kuva hyllyllä ja lapsen vauva-ja rippikuvaa.Eteisen seinällä suurensuuri korkealuokkainen suurennos koiruuden digikuvasta,lemmikkien kuvia siellä sun täällä.Yleensä rakkaitten kuvia esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:08

Tällä hetkellä ainoastaan lasten kuvia.Ennen eroa oli perhe,kihla ja hääkuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:01

Tyttären kuvia ja hänen sukulaispoikien muutama.
En niitä viitsi paljoakaan seinille liimailla, kansioista löytyy tarvittavat jos joku haluaa katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:25

Ei ole mitään valokuvia esillä. Ollaan saatu kummilasten kuvia, mutta miksi me niitä esillä pitäisimme. Kun joskus mennään naimisiin ja otetaan hääkuva, se tulee seinälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 09:40

Meillä ei ole seinällä mitään suvun kuvia, ei myöskään missään muualla. Pidän sitä jotenkin "mummomaisena" harrasteena, sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:39

Ei ole seinällä kylläkään, mutta muuten on kuvia omista lapsista ja kummitytöstä. :)