Miten .MSWMM-videon saa YouTubeen kelpaavaksi?

Kun vihdoin sain videon edes näkymään tehtyäni sen Windows Movie Makerilla, niin nyt se ei mene YouTubeen! "File Format Invalid: The file you are uploading is not a valid video file." Olisi mukavaa, jos joku voisi selkeästi kertoa, miten tuon .MSWMM-päätteisen videon sitten saa muutettua, että sen pystyy laittaan YouTubeen.

Ennen onnistuin. En ymmärrä, miksi se videon muoto yhtäkkiä muuttu...

Pitääkin olla noin vaikeaa, että tyhmät ei ymmärrä. :/

Lisätty: 05.12.2009 - 18:34

Kiitos vastauksesta, palisanteri. Latasin ton ohjelman, mutta eihän mulla oo hajuakaan, miten sitä käytetään. :/ Osaisiko joku sitä kertoa?

Avainsanat: formaatti windows movie maker youtube tiedostomuoto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 19:17

Mitä te hörisette ohjelmista? Liitteessä moviemakerilla elokuvaksi tallennettu videonpätkä ja hyvin kelpasi sellaisenaan Tuubiin.

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=ha2kPKDBeiE

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 16:36

mm täällä:
wautsi.com/2008/08/22/ilmain...tiedostot/
ilmainen konvertteri, muunna se youtuben hyväksymäksi tiedostoksi.
ja muitakin ilmaisia löytyy netistä.

Lisätty: 05.12.2009 - 19:06

tuota tuota, siitä on aikaa kun olen käyttänyt "peer to peer" ohjelmaa, ja se oli eri merkkinen, mutta sitä ei enää ole.
periaatteessa siellä kyllä on ohjeistus ohjelmalle, mutta jos ei ole kova hoppu, kerron myöhemmin lisää.

ps. youtubessa löytyi havainnollinen esitys, siellä varmaan on niitä muitakin kuin tämä:
www.youtube.com/watch?v=ycFtuhbS4Lc

Lisätty: 05.12.2009 - 19:16

tuolla taas on ilmainen video konverttori, jolla voit muuttaa sen videotiedoston toiseen muotoon, ( lisää lataamista, sorry)
josko sen gmail hyväksyisi:
www.any-video-converter.com/...ideo_free/

Lisätty: 05.12.2009 - 20:20

No niin, nyt olen vastannut sinun kysymykseesi aivan päin prinkkalaa,
olen kiireessäni sekoittanut kysymykset........................ja vastannut sinun kysymykseesi
kun olin tarkoittanut vastata arnipopan kysymykseen,
unohda koko juttu,mitä olen sinun kysymykseesi vastannut. oh boy.