Miten MediaPlayerilla tehdyn videopätkän saa lähettetyä sähköpostitse?

Sähköpostini on gmail eikä se suostu ottamaan videoklippiä liitetiedostoksi. Onko jotain muuta tapaa lähettää klippi toiselle sähköpostiin?

Lisätty: 05.12.2009 - 17:47

Onhan tuolla kokoa, 8 Gt.

Avainsanat: videoklipin lähetys mediaplayer

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 16:26

1) Pistä se facebook'iin ja kerro mistä löytyy?
2) Koneessasi sellaiset kansiot kuin jaetut tiedostot, tallenna se jaetut videot kansioon. Ilmoita sen osoite henkilölle jolle haluat sen näyttää että käy sieltä katsomassa sen.
Silloin kun sitä katsotaan koneessasi täytyy olla virta ja yhteys nettiin. Kansion ominaisuuksissa täytyy määrittää vaaditut parakraavit.

Lisätty: 05.12.2009 - 16:49

Tein kokeen kun on gmail ja monta muuta sähköpostiojelmaa käytössäni.
Kyllä video siirtyy gmailin sähköpostilla mutta sen täytyy antaa latautua liitetiedostoksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 16:23

missähän muodossa se video on ja kuinka iso tiedosto?
kyllä minun gmail lähettää aika isojakin fileitä.
mutta jos se satoja megoja, ei mikään sähköposti sitä lähetä.

esim. limewire:llä voi siirtää tiedostoja molempiin suuntiin kätevästi, ja se on ilmainen:
www.download.fi/verkko/p2p_o..._basic.cfm

Lisätty: 05.12.2009 - 19:32

8 gigaa ei kyllä siirry millään postiohjelmalla.
mutta josko sen siirrät muistitikulle
tai sitten siirrät sen blu-ray levylle ja lähetät postitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:32

Gmail Ohjeet › Liitteen enimmäiskoko
mail.google.com/support/bin/...nswer=8770
Gmailin avulla voit lähettää ja vastaanottaa enintään 20 megatavun (Mt) kokoisia viestejä. Sallittu koko riippuu kuitenkin liitteestä.

Huomaa, että viestikoon yläraja saattaa ylittyä jo pienemmälläkin viestillä, jos vastaanottaja käyttää muuta kuin Gmail-postipalvelua. Jos liitetiedostoa ei toimiteta perille, kutsu vastaanottajat käyttämään Gmailia.