Missä säilytätte kotona kaikki kuitit?

Onko järjästyksessä..että on helppo löytää..ja tietää missä on??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 18:37

Kuitit on seinällä olevassa taskukalenterissa jokaisen kuukauden kohdalla omansa. Niitä kun ei tavallinen tallaaja paljoa tarvitse rahan antamisen jälkeen ellei ole takuukuitti. Ne säilytän ihan omassa kansiossaan. Maksetut laskut on kodin kansiossa ja maksua odottavat serviettitelineessä tietokoneen vieressä. Muistaa maksaa kun joka päivä ne näkee.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta..Taidat olla järjäskyksen ihminen..kun kaikki on hyvin..
Minulla kyllä aika paljon samoja juttuja..kuittien suhteen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 11:07

Kaikki ovat mapeissa tietyssä järjestyksessä. Heti löytyy, jos tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 11:26

Pyrin hävittämään kaikki polttamalla paitsi ne missä on takuu voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 11:49

Mappiin tärkeimmät ja muut omaan laatikkoon,jotka eivät ole tärkeitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 13:56

Meillä on kuitit piirongin laatikossa ja laskut jotka on maksettu ovat taas kirjekurissa eri paikassa kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:19

Omia kuitteja on siellä täällä.Monessakin laatikossa ja varmaan vuosikymmenien takaisiakin, joista ei tosin näy enään mitään. Firman kuitit on tietysti omissa mapeissaan hyvässä järjestyksessä, mikseikähän omat sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 19:47

Omissa kuittilaatikoissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:26

Kansioissa ja mapeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 22:58

en säilytä kun hetken kukkarossa.. amerikan kuitit laatikossa tosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:19

ne joilla ei ole paikkaa kansioissa saavat maata aikansa 'miljoonalaatikossa' joka täytyessä silppuan sisällön, siis ne kuitit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:27

Takuu kuiteista on tullu otettua kopiot ja ovat mapis järjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:41

Takuukuitit on ainoita ja juuri sain digitaalisen kuumemittarin (hinta 2e) mukana oikein kopion kuitista, takuu kaksi vuotta. Teksti häviää useimmasta kuitista joten kopio on pakko ottaa, mutta tuskin tuota mittarin kuittia säilytän kun kerran toimii ja ostopaikka on 350km päässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:17

Otan kopiot takuukuiteista ja laitan kansioon. Muut revitään ja menee roskiin.

Kaikkee ne mummelit säilyttääkin, ei tätä voi kuin ihmetellä välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:34

Kaikki paperiasiat ovat kansiossa. Jos joku kysyy jotain asiaa, niin löytyy helposti.Sitä mukaa kun laskut maksetaan, niin ne laitetaan järjestykseen kansioot. Helppo homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:57

laatikossa