3x3 cm poistunut reisistä, vatsasta ja vyötäröltä. Totta ja se geeli tehosi. Mitäpä arvelette minun kokeilleen viikon ajan?

Lisätty: 05.12.2009 - 10:40

Tietenkin olen keventänyt syömisiäni myös vähän kerrassaan.

Lisätty: 05.12.2009 - 11:19

Minäkään en uskonut ennen kuin se kuuluisa vaistoni käski tilata erästä geeliä ja nyt on pakko uskoa silmiään ja mittanauhaa. Liikun edelleenkin 3-4 kertaa viikossa 30min-1 tunnin lenkin ja kevensin ruokavaliota mikä miun kohdalla meinaa tuota hiilihydraattien vähentämistä. On painokin pudonnut 2 kg. Motivaatio on lisääntynyt ja tästä on hyvä jatkaa. Tilasin juuri toisen geeliputkilon.

Lisätty: 06.12.2009 - 08:22

Trimgel on se ihmeaine joka minun läskiin tehoaa.

Avainsanat: mainos onnellinen uhri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 19:47

En osaa arvailla, mutta toivottavasti vielä joskus paljastat sen, jotta muutkin voimme kokeilla sen ihmeellisyyttä. Onnea kadonneiden senttien ja kilojen johdosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 10:50

Varmaan jotain ihmevoidetta ostosteeveestä:):)

Kyllä se vaan on niin että ne läskit lähtee vain ja ainostaan tarkkailemalla mitä suuhunsa pistää!

Iso anteeksipyyntöni ilosi lyttäämisestä hienoa jos tuloksia olet jollakin konstein saanut- mutta mitään lääketieteellisiä näyttöjä minkään valtakunnan voiteista ei valitettavasti ole - jos sellainen olisi keksitty niin se olisi varmasti räjäyttänyt kaikki uutiskynnykset läpi maailman - lihavuus olisi voitettu!- lisäksi keksijä/tuottaja olisi "monimulti ultra miljardööri"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 10:59

Onnea Mariaana..saavuttamasti tuloksesta...
Näihin geeleihin en usko...olen joskus kokeillut...kun oli kiloja enemmän..

Geeli ja ruokavalio yhdistettynä...kyllä toimii..tai ainakin luulee..
Totuushan on..että ruokavalio ja liikunta..on paras konsti..ei poppakonstit auta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 11:16

Sen täytyy olla tulisen polttavaa geeliä joka iholle siveltynä laittaa juoksemaan kilometritolkulla.....;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 12:27

Onneksi olkoon menettämiesi kilojen johdosta,mutta minä´kään en usko ihmegeeleihin.Takavuosina oli jotain merileväblablablaa muovihanskassa ja takuuna sulatti mukamas sellutliitia,hierottin suihkussa ja niin edelleen.Hirmusen hieromisen takia tuli lisä "liikuntaa" ja tulosta.Maksoiko se sun geeli maltaita?Takuuvarmasti,halvemmalla pääsee kun tarkkailee syömistä ja kävelee matkat mitä pystyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 18:41

Usko on ihmeellinen asia ja minusta sitä ei keneltäkään saa ottaa pois. Jos joku asia tai aine auttaa kun siihen uskoo niin mikä vialla!!! Hieno homma Mariaana, onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:18

Mä vähän luulen, että se on vaan poistanut nestettä.