Huomenta napsulaiset. Kolme ihanaa/onnellista/mieleenpainuvinta asiaa mitä tapahtui tänä aamuna?

Kategoriassa mitä vain.
Itse nautin kiireettömästä aamunhetkestä kahvin ja voileivän kanssa, Vilma vierelläni.
Avasin radion josta tuli juuri laulu jossa kerrottiin, että rakkaus on tärkeintä, se on kantava voima läpi elämän.
Talvivalojen katselu rauhoitti ja aamuhämärässä näkyvä kuurainen metsä toi mieleeni lapsuuden joulun odotuksen.

Avainsanat: kolme onnellista asiaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 19:19

Aamukahvi, Aamusuihku ja kynttilä <3

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 08:35

huomenta. ei sitä vielä ole mitään kolmea ihanaa asiaa tapahtunut.. oon ollut hereillä vasta 30minuuttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 09:28

Aamukahvi,aamusauhut ja leppoisa kuurainen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 09:41

Aamukahvi, vapaapäivä ja kirje ystävältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 09:55

Aamukahvit tuli juotua..mitkä oli valmiina kun mieheni oli keittänny..kun nousin ylös..
Lehteä tullut lueskeltua...ja nyt kuuntelen LAUANTAITERKKUJA radiosta..
Laitoin radion kautta onnittelut pojalleni..kun täyttää 8.12...47v....ja onnea myös hänen opiskelulleen...kun innoistui vielä syksyllä opiskelemaan....,kun oli työtön....alku näyttää tosi hyvältä (ETTÄ HATTUA NOSTAN POJALLENI..KUN JAKSAA VAAN LOPPUUN ASTI)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 10:06

Ei särkenyt mitään paikkaa aamulla, kynttilän rauhoittava loiste aamukahvipöydässä, Huusholli suurinpiirtein siisti (kun auringonpaiste ei kerro pöly/likapaikkoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 10:27

Herätessäni pelästyin kun katsoin kelloa joka näytti olevan 9.45. Sitten samaan äkkäsin etteihän tänään olekaan sunnuntai ja kaiken lisäksi koiran pissitysaika on mennyt tunti sitten ohi. Kiitos näistä kaikista, nyt on äkkinoususta johtuen pää kipeä. Hyvää päivänjatkoa kysyjälle, oletan että päiväsi on alkanut huomattavasti vähemmän hermostuttavimmissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 11:52

Tulin kotiin,keitin kahvit ja tulin napsun sivuille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 13:06

tässä sitä jo kupattu pitkä tovi , eikä ole oikein mitään ihmeellistä kerrottavaa .. no parasta oli kylläkin, kun sain pitkän juttutuokion jutella puhelimessa rakkaan tyttäreni kanssa se oli ihanaa ....kun yleensä hänellä on niin kiirus jot ei oikein ole aikaa , mutta nyt oli ja se menikin sit tunnin mittaisesksi asioiden puimiseksi ... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:25

No ilo on revittävä irti arjen pienistä asioista mutta vaikka;
- tyttären rauhallinen yö (nukkui omassa punkassa koko yön)
- kiva kuva joulukalenterista (tyttö ja poika joulupuurolla)
- hyvä ulkoiluilma (vain -2 kun vuorokausi aikaisemmin oli -9)