Eiköhän pistetä (loppukiri) veilä tälle loppu-vuodelle napsussa??

Kun on ollut aika hiljaista tämä syksy...napsussa....ainakin minun kohdalla..

Lisätty: 04.12.2009 - 23:24

Paljon kysymyksiä..ja vastauksia..tarkoitin..niin tulee pientä vipinää...

Lisätty: 05.12.2009 - 09:39

Sori...tuli kirjoitusvirhe kysymykseen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 23:17

Se olisi paikallaan kun on näin synkääkin. Mielenvirkeyttä tässä nyt kaipailee varmaan monikin. Vielä jonkin aikaa sitten tämä oli oikein nautinnollinen paikka. Oikein innolla tulin minäkin koneelle katsomaan mihin kivaan asiaan saan minäkin sanani sanoa.

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi samaa mieltä..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 23:18

Jaa,tarkoititko paljon kysymyksiä vai mitä?Onkohan muuten lyhyet vai pitkät kysymykset parempia?Itse tykkään"höpötellä"ummet ja lammet ja usein menee asian vierestäkin mutta onko sillä niin väliä?No niin,tähänkin piti vastata mutta kyselyksi kääntyi mutta haitanneeko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 23:43

no hyvä on. paljonko on paljon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 08:27

Pistetään vain loppikiri päälle sen minkä nyt töiltään tai kotitöiltään ehtii. Laitetaankos mielikuvitus liikkeelle myös? Kivoja kyssäreitä, ajatusmatkoja jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 10:03

Kuullostaapa hyvältä - mukana ollaan ainakin ajatuksissa:)
Meillä tuo uusi nelijalkainen ystävä pistää vipinää ettei enään ehdi niin usein vierailemaan Napsussa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 10:23

Jotain piristävää tänne kaipaisi. Saisi tuo ylläpitokin asiaan vaikuttaa. Ovat tainneet unohtaa meidät kokonaan, kun ei mitään uutta kilpailuakaan ole. Yritetään omin voimin pitää hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 12:10

Pommittakaa kaikki YPtä julkaisemaan kiiruusti kilpailun ja palkinnoksi jotain houkuttelevaa,mikähän se olis?Loppukirin paikka,kysytään kun keretään,ihan varnasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:32

Pistetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:01

Mielenvirkeydeksi en täällä liiku, mutta hyviä kysymyksiä toki voi tulla. Parempi kuin ei kilpailua ole, ei tule myöskään "turhia" kommentteja liian kanssa ja kysymyksetkin pysyvät ehkä raiteillaan.
Mielestäni joulun lähestyminen virkistää mieltä jos se jollain on ollut alamaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:58

toki! hienoa ajatus