milloin viimeksi pissasit "kujalla"?

Lisätty: 05.12.2009 - 19:09

Tämä tapahtui joskus 80-luvulla kun Helsinki-Lahti moottoritie oli vielä suunnitteluasteella.
Toimin "matkanjohtajana" messureissulla ja paluumatkalla bussissa ryhmästä alkoi kuulua kitinää virtsaustarpeen vuoksi. Muita feminiinejä ei bussissa kuljettajan lisäksi ollut. Pyysin häntä pysäyttämään kunhan "sopiva" paikka k.o. tarpeen toimittamiselle tulee näköpiiriin. Oli huhtikuun puoliväliä ja lumi just sulanut mutta yhtään vihreää ei vielä missään näkynyt. Bussi sit pysähty keskelle erästä pitkää suoraa eikä minkäänlaista kasvillisuutta ollut ympärillä. Kysyin sit kuskilat että nytkö on se "sopiva" paikka. Hän tuumasi että "noita peltoviljelmiä kannattaa kyllä lannottaa". Siinä sit loroteltiin ihan kuorossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 22:17

Tosi tosi kauan sitten on ollut pakko mennä johonkin puskaan,mutta näitä katukuseskelijoita näkee joka päivä,viimeksi tänä iltana ja tyttöystävät odotti pienen matkan päässä,Helsinginkadun aukiolla.
Vähän aikaa sitten totesin Flemarin mäessä olleen varsinaisen kuseskelijajengin liikenteessä,kadulla,oviaukoissa ja jokapuolella kusivanoja;kuinka ne viitsii??Kysyn vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 22:16

No,ei nyt ihan kujalla mutta joskus syksyllä piti jonkun pensaan taa loikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 22:19

Siitä on aikaa kun on pitänyt puskapissillä käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:20

Kesällä piti käydä pusikossa..kun olin koiran kanssa lenkillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 22:33

Mökillä tulee usein käytyä mustikanvarpujen seassa, kun ei viitsi huussiin asti kävellä, varsinkaan pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:34

kaupungissa löytyy sisätilojakin ihan riittävän tiheesti,
en ainakaan muista että koskaan olisi tarvinnut kujille kuseskella,

siellä harvemman asutuksen alueella sitten niitä puskia on joutunut etsimään, viimeksi noin kolme viikkoa sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 07:11

On siitä yli 30 vuotta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 08:17

kesällä mökillä ja siinä samalla voi ihastella järvellä lipuvia joutsenia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:28

En kuse kujille, mutta luonnossa siitä ei ole haittaa jos käy puskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:58

kesällä tuli kerran pakko käydä puskassa pissalla