Vaihdatteko jouluverhoja ikkunoihin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 21:57

Olen vissiin verho friikki ja vaihdan verhoja kuukausittain.Se piristää kun ei tarvitse samoja verhoja kauan katsella.On kai miehillä harvinaisempaa mutta onhan mulla viherkasvejakin asunto tulvillaan ja silti olen ihan kunnon ÄIJÄ ainesta.....;=)

Kysyjän kommentti

Vaihtelu virkistää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 20:57

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 21:01

ei, vaikka haluaisin.. koska me lähetään floridaan eikä noi jaksa vaihtaa.. ja aikovat ostaa uudet verhot keväällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 21:35

Kyllä varmaan jotkut joulusemmat verhot on laitettaa. Vaikka punaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 21:57

Ensimmäinen joulu kun en tee mitään sen eteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:17

eei onneksi sellaisia vaihdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 22:18

En vaihda. Syksyllä vaihdoin ikkunan pesun yhteydessä. Seuraavan kerran sitten kesäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:19

ei onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:29

-Katson kaihtimia ja käännän ne toisin päin.
-Jos ei tyydytä niin käännän ne toisin päin. (takaisin).
-Jos ei tyydytä niin vaihdan kaihtimet.
-Kääntelen niitä päin jos toisinkin.
-Lopulta päädyn alkuperäiseen asetelmeaan todeten sen olevan mielestäni paras.
-Hemmetti, mitä turhaa hössötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 22:32

Keittiön ikkunaan on ollut tapanani vaihtaa, mutta tykkään ihan mahdottomasti noista itse virkaamistani kapoista, etten enää viime jouluksi vaihtanut - enkä taida nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:36

Ei tulis mieleenkään,samat hyvät ruudut kelpaa jouluna ja juhannuksena:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 07:10

Ennen olen aina vaihtanut pikkujouluna jo, nyt saa olla vaihtamatta kun olemme kaksin mieheni kanssa joulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 21:38

Eka kertaa elämässäni vaihdoin tänä jouluna 2009. Tuntuupa mukavalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:36

Jep posti toi jouluverhot keittiöön ja olkkariin.Viime vuon en jouluverhoja ees omistanu ni en laittanu.Hieman enne aattoa sit pistän uuden uutukaiset verhot roikkumaa =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:14

Ilmeisesti tyydyn vain vaihtamaan pöytäliinat. Makuuhuoneeseen tuli juuri konepuhtaat verhot, tosin tummat joten varsinaiset jouluverhot nekään ei ole. Onhan tätä kerhoista tullutta rekvisiittaa täällä ihan tarpeeksi muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 08:53

Ei todellakaan, jos tarkoitetaan jotain lapsekkaita pukki-poro-ym. tyylisiä. Ovat mielestäni kauheita ja aikuistaloudellessa ei sellaiseen sorruta. Joskus olen vaihtanut talviverhot, nykyään ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:36

Kyllä vaihdan Olis ihan hoopoa pitää samoja verhoja ympäri vuoden. Ei onnistuisi meillä.Haluan vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:47

Saa nyt nähdä löydänkö edes ne...