Pastetaanko / ruskistetaanko makkara palat paistinpannulla Tehdäksesi Makkarakeittoa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 17:29

eipä ole ollut tapana ruskistella, sopiviksi palasiksi vaan pilkottu ja roiskastu joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 17:34

Kyllä makkarat voi ruskistaa. Makoisampaa keittoa saat sillä tavalla. Itse laiskana kokkina laitan nykyisin makkarat ruskistamatta keittoon.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:53

Voit tehdä kummallakin tavalla. Ruskistaa tai olla ruskistamatta. Makoisampaa tulee, kun niitä paistaa ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:20

yhdyn edelliseen mutta kun sipulin kanssa ruskistaa vähässä voissa tuloo parempaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:50

Makuasia, minä teen molemmilla tavoilla. Ihan yhtä hyvältä maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 20:44

Kummallakin tavalla minäkin teen..jos on aikaa paistan makkarat ensin pannulla..tulee ehkä maukkaampaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 21:35

Minä en ainakaan ruskista. Parempi keittu tulee mielestäni ruskistamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:55

Kyllä se keitto on terveellisempää kun kunnolla käristää!Syön kyllä vihanneksia mutta makkara on pääruokani ja sitä löytyy aina jääkaapistani.En voisi kuvitella elämää ilman makkaraa....Ps.olin minäkin joskus jyväskylässä päivillä pöntössä tutisemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 10:45

Kyllä tulee hyvää jos niitä viitsii pikkusen ruskistaa pannulla ja makkaranpalat on jotenkin mukavamman näköisiäkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:33

makuasia. itse paistan hieman väriä. maistuu kuulemma paremmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:15

Enpä ole eläissäni tehnyt makkarakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:26

En "pastaa", vaan laitan makkaranpalat sellaisenaan keittoon. Harvoin laitan makkarakeittoa, miehen toivomuksesta sentään joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:13

Paistan kevyesti.Tämä on sellainen makuasia.On olevinaan paremman makuista.