Sabotoiko joku Stockmannia, kostautuuko halpa työvoima vai onko taso vaan yksinkertaisesti lakenut?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...mp;ext=ltr

Lisätty: 01.08.2008 - 09:48

www.taloussanomat.fi/sivu.ph...amp;rss=13

Lisätty: 07.08.2008 - 15:10

en minäkään sabotoi, en ymmärrä miksi jonkun pitäisi ja mitä hyötyä siitä olisi. En myöskään ole vakioasiaskaan, kunhan nyt sen jokavuotisen tarjouksessa olevan pääsiäislampaan käyn ostamassa . vähän laajemmin linkissä

valperi.blogspot.com/2008/08...eoria.html

Avainsanat: ruoka laatu stockmann

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2008 - 19:41

Ei.
Työvoimaa liian vähän.
Tavaran vaihtuvuus hidastunut.
Voitontavoittelusta kärsii myös tavoittelija.
Harmi osakkeenomistajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2008 - 20:56

No mun oma mielipiteeni (en käytä Stcokmannia itse, ei ole niin lähellä ja on kuulemma kallis paikka), että ehkä, siis ehkä ei olla enää niin huolellisia, ollaan tavoittelemassa vain omaa etua, tms.

Muistuupi mieleeni kun olin joskus liikelinjalla pikkukaupassa harjoittelemassa ja jouduin perunoita lajittelemaan, asiakkaille myytäväksi, pusseihin ja niin teinkin, jätin kaikki mädäntyneet jne. pois ko. pusseista, niin omistaja siitä mua moittimaan, että joka pussiin pitää laittaa 1-2 huonoa perunaa, niin saadaan kaikki perunat myytyä!! Nuorena tyttösenä olin aivan järkyttynyt, kun mulle oli opetettu aivan toiset arvot ja rehellisyys muita kohtaan. Jos näin toimitaan nykyäänkin niin voi ja oi, stokkan pomot sais mennä itteensä eikä antaa ontuvia selityksiä toistamiseen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 10:06

En sabotoi mitään enkä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:14

Ei, olen kanta-asiaks ja se on lähin ruokakauppani. Laatu on hyvä ja saa muutakin kuin pakattua tavaraa.