Tervehdys Napsulaiset pitkästäaikaa ja sori jos heitän sellaisilla kysymyksillä joita olette jo käsitelleet poissaollessani =)

Ei nyt vain riitä energia tutkailemaan kysymyksiä pari kk taaksepäin. Joten älkää ärsyyntykö jos kyselen jo "vanhoja"
ONKO TULLUT PALJON UUSIA NAPSULAISIA JA ONKO ENTISIÄ KADONNUT JONNEKIN ??

Avainsanat: takaisinpaluu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:47

Hakunapista tai avainsanaluettelosta pääset hieman tutkailemaan mitä on kysytty. Pisteitähän niistä toistovastauksista vain ropisee. Mutta ei ole tämä Napsu enää sellainen kuin oli vielä vähän aikaa sitten. Syrjäänvetäytyjiä on paljon tai sitten ovat lopettaneet kokonaan. Uudet tuntuvat olevan nuoria ja kyssärit sivuavat tietokoneita tai musiikkia. Ei tälläiset vanhukset osaa niihin vastailla.
Mutta kiva kun olet taas esittämässä pirteitä kyssäreitäsi.

Kysyjän kommentti

Kiitos =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 15:17

onhan noita tullu ja menny

ja kyllä täälä on totuttu siihen että toistellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:51

Uusia on tullut aika paljon, vanhoja ei niin paljoa lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 19:48

Mukavaa kuulla sinusta, että palasit takaisinkin vielä, lomiltako? Nuoria on tullut tosiaankin lisää ja me vanhat kamut täällä vaan höpistään entisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 20:49

Kiva todella kun tulit takaisin..aika paljon todella tullut näitä uusia nuoria..
On ollut minun mielestä jonkinverran hiljaisempaa...kuin viime keväänä..kesän jälkeen ei tullut tarpeeksi vipinää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:51

Ei haittaa, varsinkaan kun tuota kohtaa "avainsanat" ei monikaan käytä. Toisaalta ihmisillä muuttuu välillä mieli nopeastikin joten kuukausi sitten on joku voinut olla jossain asiassa täysin eri mieltä kuin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:12

Jaa, nyt vasta ymmärsin mitä nuo "avainsanat" oikein tarkoittavat.

(Allekirjoittanut on uusi.)