Minkälainen ihminen mielestäsi on satakuntalainen?

Eli satakuntalaisen luonteenpiirteet hyvässä tai pahassa.

Avainsanat: satakuntalainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 19:13

Ystävällinen, luotettava, lämminsydäminen ja herttainen.

Kysyjän kommentti

Olipas kauniisti sanottu, vaikka taitaa tuo illuusion vastaus olla lähempänä totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 14:32

Pori taitaa olla satakuntaa?Monet sieltäpäin olevat sanovat"Tuo noi ni"....

Lisätty: 04.12.2009 - 23:01

sepporatylle tiedoksi,että LOIMAA on ihan muualla kuin satakunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 15:05

tämmönen apina.biz/23236.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 15:51

Mikäs juttu tämä taas on,nimim.sepporatu?Taidat olla Satakunnasta?

Mun piti katsoa kartalta mikä alue on Satakuntaa eli Raumakin?Raumalla olen viettänyt melkein viikon yhdessä koulutuksessa,eikä myöhäissyksyllä yhtään pöllömpi paikka ollut(lyhyen visiitin ajan)muuten en maakunnassa ole käynyt koskaan.Luonteenpiirteistäkään ei ole hajua,puhumattakaan ulkonäöstä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 17:36

hyvä suomalainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:49

Ei kai poikkea ihmisestä mitenkään, otaksun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:22

samanlainen kun me muutkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:42

Kaarle (Kalle) Johannes Kirra (9. tammikuuta 1893 Huittinen – 11. lokakuuta 1969 Huittinen) oli satakuntalainen maanviljelijä, pankinjohtaja ja Maalaisliiton kansanedustaja.

Kalle Kirra on ehkä tunnetuin eduskunnassa loppuun asti sotasyyllisyyslakia vastaan äänestänyt kansanedustaja. Hänen kannanottonsa oli järkkymätön:

»Pitääkö nyt ruveta tekemällä tekemään näistä miehistä rikollisia!»

- että esimerkiksi sellanen -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 20:52

Rehti suomalainen...en tunne heitä sen paremmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:10

Porilaisten äidinkieli on ihan kamalaa ja porukka on aika sisäänpäinlämpiävää.