Kuulen ÄÄNIÄ!!Onko aihetta huolestua tai onko ennenaikaisen vanhuuden merkki...

mun PC pöydällä humisee kuin muuntaja,tarkoittaako,että on ehkä ikääntymässä tai mitä?En muista kiinnittäneeni huomiota aikaisemmin,humissut joitain kuukausia,kajarit sulki,kone sammuettu,mutta humina kuuluu...ideoita?

Lisätty: 04.12.2009 - 12:08

Varmasti ei korvissa suhise eikä maan vetovoima vedä puoleensa,mutta kone humisee,myös sammutettuna.Ehkä tuuletin?Minkäänvaltakunann huoltoon en kuskaa,ehkä pitäis imuroida?

Avainsanat: tietsikakysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:43

Ole onnellinen että kuulet vain ääniä, minua kävi täällä joku kopaisemassa.

Kysyjän kommentti

Kaikista epäilijöistä huolimatta,kerron olevan PC keskusyksikkö pöydän alla,joka humisee tai sen koneen tuuletin humisee,ei mulla mitään vikaa,vikaa,vikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 11:27

Korvissasi taitaa vain suhista, onko sinulla vaikka lämpöpatteri siinä lähellä nekin voi suhista. Mutta minä vasta siinä vaiheessa huolestuisin jos puhetta kuuluu vaikka kaikki on kiinni. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 12:19

Älä huolestu korvasi vain kuulevat hyvin. Itsellekin käy joskus niin ja lopulta äänen aiheuttaja yleensä löytyy. Se on ollut melkein aina jokin viihdelaitteista, jonka virta on jäänyt päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 12:20

Kyllä verkkohurina on yleensä korvin kuultavissa. Siis 50 Hz:n korkuinen ääni (ja sen harmoniset eli monikerrat). Pöytäkoneen alle voi yrittää asettaa jotain vaimennukseksi, jotta resonanssit pienenisivät. Irroita verkkojohto koneesta, jolloin äänen pitäisi poistua. Jos ei poistu, niin olisi syytä alkaa huolestua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:42

Voi kun tietäisin mikä on pc pöytä niin osaisin vastata?Onkohan se wc:n pöytä?Vessassa kun suhisee niin usein.Olen niin nuori,etten vielä tiedä vaikka hyvin minä loppukesästä heinäsirkkojen äänen kuulen vaikka tinnitus vaivannutkin parikymmentä vuotta.Mutta tähän aikaan keskuslämmitys alkaa suuremmalla teholla ja jos paristoja ei ole ilmattu niin kyllä ne suhisee.Kerrostaloissa pitäisi ilmata joka huoneen patterit jokaisesta asunnosta,muuten suhinat ja kohinat ei lopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:48

Älä ole milläskäs..kyllä tässä välillä kuulee ihan kummallisia ääniä..eikä tiedä mistä tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 15:06

Niin kauan kuin ne äänet eivät ala ohjailemaan sinua, ei ole mitään hätää.Minunkin läpyskäkoneeni hurisee aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 17:37

tinnitus vaivaa varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:48

Ääniä kuuluu juu. Tuuletin ainakin koneessa kohisee, jääkaappi hurisee, pakastin hurisee ja napsahtelee, sekä toinen pakastin hurisee vielä kovemmin. Patterit pitää jotain ääntä. Huippuimurin ääni kuuluu silloin tällöin. Siis kaikenlaista taustamelua, joka on aika kuuluvaa kun kaikki sattuvat yhtä aikaa innostumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 17:59

iän lisääntyessä ne äänet yleensä vaimenee ja vähenee,
olet ilmeisesti syönyt jotain salaista myrkkyä ja olet nuortumassa,
sama se kumpaan suuntaan olet menossa, vaipat joudut kuitenkin hankkimaan aikanaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 21:37

Minä en ole hullu ja olen kuullut ihan selviä ääniä päässäni aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:35

olisin huolestunut jos äänet lakkaisivat kokonaan. kuuroksi tulen? toisaalta - ehkä se ratkaisee mitä kuulet ja miten siihen reagoit..............