Onkos täällä viime aikoina ollut puhetta, mitä Vilma-kissalle kuuluu? Joko on tullut perheenlisäystä?

Lisätty: 04.12.2009 - 12:52

Vai sellaisia uutisia Vilmalla! Mutta onneksi on jo sulho tulevia aikoja ajatellen valmiina joten eikun otollista aikaa odottelemaan ja tosi toimiin. Ja pysythän kotosalla emännän lihapatojen äärellä, niin ei pääse enää ikävät loiset masuasi turvottamaan.

Avainsanat: vilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 12:30

Vilmuska tässä miauu: nyt aiheutan jo kaikille napsulaisillekin kamalan pettymyksen sillä ei mulla mitään vauvoja ollutkaan masussa. Kaikki johtui niistä hirveistä matosista joita reissussa ollessani sain ja olen joutunut, yäk, ottamaan sitä matolääkettä niin, että vedet on silmissä kiehuneet ja viikset väpättäneet. Vatsani oli turvoksissa muutaman viikon ja kaikki ootti niitä kissavauvoja, voi itku nyt mää taas naukaisen surkiasti...miauuuu. Olen parantunut ja ihan villi sekä vatsani on normaalin kokoinen. Ei tässä mitään, kaikki on kunnossa, mutta antakaa ny anteeks`ettei niitä vauvoja vielä tullutkaan. Olinkin siis ihan kiltti tyttö...jotkut taisivat kyllä keljuilla, että maha pystyssä reissusta palasin, mutta annan sen anteeksi tällä kertaa. Emäntäni tietää kyllä mulle jo sulhasen kunhan aika tulee otolliseksi, niin sitten kyllä taas maistuu sexi..hm. ja se Roope on niin komea mustavalkoinen kolli, että kyllä sitten saatte ihailla minun kauniita jälkeläisiä. Mut nyt mää naukasen taas ja lähetän kaikille kissoille ja kissaihmisille paljon terveisiä sekä tietenkin ajattelen kaikkia napsulaisia kissanhellyydellä. Miauu.

Lähteet:
Vilma ihan ite

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 12:44

Mutta Vilma,tämähän oli hyvä uutinen!
Tiedän tapauksen,mulla oli pikku-narttu Misu,joka tuli 4 kk vanhana meille,mutta kasvoi hitaasti ja söi kuin hevonen.Talossa oli samaan aikaan aikuinen Tarmo,joka piti nartusta hyvää huolta niinku leikkikaverina ei enempää!!Kunnes kerran Misun peräspäässä huomasin pienen valkoisen palan,ei muutakuin apteekkiin ja heisimatokuuri esiin.
Molemmille annostelin,isommalle enempi ja pienemmälle vähempi.Mutta satsit sekaantui ja Misu(se pieni)vetäs Taren(se iso)satsin ja meni vajaa½h aikaa ja Misu lensi suorastaan taasalle ja kuului kylppäristä "ruts,ruts ja ruts".
Menin uteliaana katsomaan ja se pieni kisuli oli päästänyt ison kasan valkoista matoa taasaan,se kasa oli yli puolet kissan koosta eli...
Senjälkeen alkoi saamaan massaa ympärilleen,eikä syönyt hevon annosta,se matohan vei kaiken;ei varmasti olisi ollut madon kanssa pitkää elinikää,enää.
Juttelin eläinlääkärin kanssa ja tuumasi kissan saaneen emostaan madon eli ei mistään eväästä,kalasta tai muusta.
Onnellinen loppu tälle hurjalle tarinalle oli,Misu eli monta heinäsirkkavuotta,kun oli niin pirtsakka pikku narttu.

Mainiota,että Vilma jälleen terve oma itsensä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:39

Voihan sitä Vilmaa..kun ei sitä perhelisäystä saanut aikaseksi..hyvä että on nyt turvallisesti kotona..ja kaikki hyvin..taas onnellinen olotila Vilmalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:43

No voihan Vilmuska. Että tuollai nyt minut petit, mutta saat anteeksi. Reissussa kun sattuu ja tapahtuu. Ja nyt tapahtui näin, että madon sait. Hyi. Onneksi olet päässyt niistä eroon. Ehdit vielä niitä vauvojakin joskus tehdä, mutta älä nyt sen takia reissuun lähde enää. Onnea sinulle, ja pysy terveenä.
terveisin Otto-tyttö

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:42

Onhan se surullista ettei niiden pienten tassusten töminää tullutkaan perheeseesi. Mutta ajattele Vilma että sinä olet vielä nuori ja elämä edessä. Silloin ei ole yhtään hassumpaa olla täysin vapaa tyttönen ajattelemaan vaikka jo ensi kesän reissua. Eikä tänä päivänä yksinhuoltajana ole kovin mukavaa olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 12:44

kiitokset vilma ja olikin oikein kiva kuulla kuulumiset...minäpäs kerronkin terveisesi noille otto herralle ja onni pojalle ....saisit siitä otto herrasta ihqun miehen , mut olen nyt nuo molemmat leikkauttanut, jot eivät he ymmärrä noin kauniiin tytön päälle oikein mitään....mut rapsutuksia sinulle oikein paljon....