otin pyykit pois koneesta kesken linkouksen, menikö pyykit pilalle APUA MITÄ TEEN!11!!?!?!?1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 09:04

rauhoitu

- onkos tää nyt sitten sitä uusavuttomuutta -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 08:51

Pistä ne kuivumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:14

mitenkä sait ne pyykit pois koneesta kesken linkouksen, luulisi olevan hankalaa, eikös se lingon kierrosnopeus ole aika huima.

ai niin, tietenkin keskeytit linkouksen ja sammutit koneen

nyt pyykkien kuivuminen kestää pidemmän ajan
ja jos käytät kuivausrumpua, energiaa kuluu enemmän pyykkien kuivaamiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:16

Varaa seuraavalla kerralla aikaa niin, että annat koneen hoitaa loppuun työnsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:37

Uudestaan koneeseen vaan ja nappulat pohjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:43

No jos otit kesken pois pyykit koneesta,niin laita ne tkaisin ja laita likous päälle ei ne vaatteet ole meneet pilalle siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 11:01

Ei menneet pilalle. Laita takaisin ja linkousohjelma päälle tai ripusta narulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 11:10

ei mene pilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 11:12

Mulla tulisis ekana mieleen,miten koneen kävi?Kuinka yleensä sait luukun/koneen auki kesken ohjelman?Kyseenalaista taitoa sekin vaatii.Olisithan voinut kelata/siirtää ohjelmaa eteenpäin,
ohi linkouksen.No,kukin taaplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:56

Mitäs uusavuttomia täällä nyt pyöriikään!Laita hyvä ihminen ohjelma kohdalleen ja anna mennä.Ei ne pyykit miksikään ole menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:56

Laita linko uudestaan päälle..ja linkoat..ei meneet pilalle..
Eihän ennenvanhaan ollus edes linkoja..ja hyvin kuivuivat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:36

Eihän pyykkien mitenkään käy, mutta entäs koneen ohjelma sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:09

Olisin enemmän huolissani koneesta kuin pyykeistä. Tai ehkä sittenkin sen koneen omistajasta, jolle on tullut mieleen tehdä moista :D