Onko partaleukainen mies naisten mieleinen?

Minkälainen parta pitää silloin olla??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 15:09

toivotaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 23:25

Maku kysymys.ite en tykkää jos miehel on parta tai viikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 23:56

No jaah. Mm. Italiassa jopa naiset, täytettyään 25v , kasvattavat viikset itselleen ;-)
... tästä päättelisin, että parrakas mies on sitten naisten mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 00:17

Joka naisella on erilainen mieltymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 06:41

Minä en pidä partaleukaisista miehistä, tulee mieleen että mitähän peittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 07:51

Jos parta pitää olla, niin kokoparta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 08:31

En ole raapinut naamaani 20 vuoteen, kuin silloin tällöin siistinyt partaani. Eikä kiinnosta yhtään mistä naiset tykkää näin liki 70 ikäisenä.

Lähteet:
kokemuksen syvä rintaääni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:34

Riippuu vähän miehen naamavärkistä sopiiko siihen parta vai ei. Ja se täytyy tietysti olla hyvin hoidettu. Kivasti se kyllä joskus raapii /kutittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:19

Partamiehet eivät ole makuuni. :) mutta jos se on hyvin hoidettu niin miksi ei. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:44

On minun mielestäni oma mielipide mistä kukin tykkää.Mutta ei meidän isänällä tule pitkää partaa olemaan siitä minä pidän huolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:57

Ei ainakaan menis mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 11:02

Kiitoe ei parralle ja viiksille. Mutta miehen parin päivän sänki kutittaa tosi kivasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:29

ei, ainakaan jos on pitkä parta. Joku sänki ehkä vielä menee jotenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:53

En tykkää partaisista tyypeistä. Ovat mielestäni aina epäsiistin oloisia.Tämä on tosin täysin makukysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:26

sänkileuka on miehekäs mutta koko parta.. siisti hyvännäköinen hoidettu parta, on komea katsella mutta en välttämättä haluaisi poskiposkee vasten:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:35

Mikään ei ole kamalamman näköinen kuin risupartainen mies. Se jo kertoo itse miehestä.
Siisti huoliteltu, lyhyt parta on hyvännäköinen sillä kenelle se sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 21:48

Ei oo mun mieleen. Ukko-kulta eilen tuumaili ääneen, josko kasvattais parran. En kieltäny, tehköön mitä haluaa. Voishan sitä sitte alkaa tykkäämäänkin parrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:07

Naiset on yksilöitä siinä missä miehetkin ellet ole huomannut. Minä en pidä parrasta, mutta sängestä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 08:46

Ei ainakaan minun. Partaukoilla on usein huono iho, siksi peittävät sen epämääräisellä partapehkolla. Hyvin hoidettu on ehdoton edellytys mutta siltikin pysyn kaukana partaäijistä.