Muistatteko Croissant-pakkauksen?Pahvipatukka,missä oli taikinapalat paistettavaksi,onko niitä olemassa enää?

Lisätty: 03.12.2009 - 22:25

bowswa pliis,onks sulla sen paketin nimeä,mie en muista enää mittää!?!

Avainsanat: paistovalmiit croissantit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 22:41

hyvinkin muistan, ja myös sen sotkun kun pötkylä unohtuin johonkin sopimattomaan paikkaan, rupesi käymään ja räjähti

ainakin yhden tuotenimi oli (ja taitaa olla vieläkin) Danerolles, yllätys yllätys ovat Ranskalaisia

linkissä myös jokunen käyttöohje

cebic.vuodatus.net/blog/5420...oissantit/

ps. tee samalla koko napsuporukalle

Lisätty: 03.12.2009 - 22:55

danerolles.hyves.nl/album/12...90/0/A5ez/

www.ruoka.net/cgi-bin/nph-cg...401435.xml

Kysyjän kommentti

Löytyihän se siitä samasta tiskistä,mistä karjalan piirakat,mutta kun en niitä koskaan osta,en ole huomannut croissanttipötkylää.Teenpä ensiks testikroksut ja sitten kutsukroksut!Kiitos neuvoista kaikki napsut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 22:16

Ainaki tääl Lappeenrannas on.Ne on miun suurinta herkkua,nam.Sais olla enemmä ku 6 kpl.Etenki just paistamisen jälkee ku ovat vähä jäätyneet niit vois syyä vaik kui monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:23

s-marketeissa, prismoissa on rainbow tuotteita,
rainbow croissantit ovat myös paistovalmiita raakapakasteita.

nettikaupasta löytyi myös croissantteja:
www.europicnic.fi/index.php?...amp;cat=18

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 15:07

Kyllä niitä on vielä olemassa, nimeä en vain jaksa muistaa. Prismat ja s-marketit ainakin myyvät niitä. Kysy kaupan sedältä tai tädiltä, osaavat kyllä kertoa vaikka nimi ei tulekkaan mieleen =)