Uskotteko tähän iltapäivälehden artikkeliin?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1798100

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 10:49

En kyllä usko että olis natsi ollut.Joo kuka tämmöisiä juttuja lehteen laittaa.

Kysyjän kommentti

väkisintehdyltä vaikuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 18:34

En minä usko tuohon väitteeseen, en ole koskaan aikaisemmin kuullut edes vihjettä hänen kantaansa natseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:37

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:57

Niinhän se on, eräskin saksalainen työkaverini hoki "sibelius helapää jne...."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:24

tuskinpa minun uskoni (siis epä-) tässä asiassa paljoakaan vaikuttaa, joku taas haluaa päästä julkisuuteen repimällä ikoneja

mustavalkoisessa maailmassa (maailmankuvassa) syntyy herkästi kaikenlaisia kummallisia väittämiä, jos on yhteyksiä on välittömästi agentti ????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:25

Nämä on niitä iltapäivälehden juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:56

Toimittaja höpsii, kun ei ole parempaa juttua keksinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 21:30

Jotain amerikkalaisten propagandaa,Sibelius on saattanut aikoinaan sanoa,että ihailee...vaikka Wagnerin musiikkia,koska se on niin mahtipontista.Jo vain jenkit tekee hänestä natsia ja SS-miestä.HÖH!En ikuna usko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 22:10

Jos olikin, niin taatusti ei ole enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:35

Mennyttä, mennyttä mitä tuota enää miettimään. Jos lie sympatioita tuntenut niin mitäpäs väliä sillä enää on. Eniten mietin sitä miksi pitää rueta tonkimaan vanhoja asioita ja aloittaa jo kuolleiden mustamaalaus. Miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:31

no ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:21

On se kumma että ihmisistä jo elinaikanaan pengotaan pahoja asioita, mutta joskus tuntuu että kuolleet ne vasta syynissä ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:32

Kuten joku asioista paremmin perillä oleva sanoi;
"Kannattaa muistaa, että puhumme kaljusta vanhasta miehestä,
jonka kädet vapisivat, jolla oli kaihi silmässä, ja joka tuskin edes tiesi mikä SS oli".
Näin äkkiseltään luulisin että keskittyi kyllä johonkin ihan muuhun...