Monellako teillä on tatuointi ja millainen ja missä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 15:31

miulla ei ole mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 15:40

Ruusu olkapäässä ja nainen käsivarressa joka oli 35v sitten kaunis mutta nyt on rakkaani rupsahtanut..;O.Kannattaa miettiä mihin laittaa ja laittaako ollenkaan kun aikaa myöten ne ei ole enää kauniita ja muste leviää ihon alla.Tosin ennen tatskat tehtiin perhosneuloilla hakaten tai viiltämällä mutta iho vanhenee teki kuvan miten tahansa.Jos nyt voisin valita niin ainoa paikka mihin antaisin tehdä olis jalkapohjat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:47

Ei ole , eikä tule. En voi sietää tatuointeja enkä mitään lävistyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 15:52

Ei ole delfiiniä olkavarressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:41

Ei ole, mutta meinasin joskus ottaa sellaisen pienenpienen tähdden johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:48

Tyylikäs, pieni ruusu rinnassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:03

eipä ole mitään missään,
siihen aikaan kun moinen olisi voinut juolahtaa mieleen, tatuointeja oli ainoastaan merimiehillä ja linnakundeilla, kun en kuulunut kumpaankaan porukkaan jäi iho ehjäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:21

Tämä kuuluu myös no tatus-kastiin,enkä ole koskaan hinkunutkaan moisia kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:22

Ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:57

Ei ole minkäänlaisi tatuointia...eikä tule..enään tässä iässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 21:59

Ei ole, enkä ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:14

Aika hauskoja vastauksia, kysymys kuului monellako teistä on tatuointi... olisi varmaan riittänyt kun tatuoinnin ottaneet olisi vastannut. Aina on olemassa ihmisiä jotka on jyrkkiä tatskojen suhteen. Se siitä. Minulla on olkapäässä Egyptin vanhaan historiaan liittyvä tatuointi. Rakastan sitä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:56

Ei ole tatuointia minullakaan. Muutama leikkausarpi on siellä sun täällä. Pientä leppäkertun kuvaa olen haaveillut tuohon peukalon tyveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:31

ei ole tatuointeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:19

Ei ainoatakaan - vieläkään ja tuskin tuleekaan.
Joskus mietin että nilkassa joku pieni voisi olla kiva, mutta se jäi ihan muutaman minuutin pohdiskeluksi vaikka parikin kaveria on sillä tavoin tienannut leipänsä jo vuosia.