Ruokkiiko Napsulaiset lintuja talvisin? ^^

Itse ruokin parhaani mukaan. ^^

Avainsanat: ruokaa linnuille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 15:24

Mailla ollessani ruokin lintuja.Oravat ovat myös kovia syömään ja myös kätkevät auringonkukan
siemeniä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 15:23

Kyllä. Itse kasvatettuja auringonkukan siemeniä ja ostettuja tali-tai siemenpalloja tarjolla meidän mökkimaastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 15:23

Ei täällä kerrostaloalueella saa ruokkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:24

Kyllä.Ja pari oravaa ja 16 fasaania saa myös ruokaa.Ja käy tuolla lintulaudalla joskus kissojakin kyläilees!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:34

Kyllä ruokin ja saavatpa siitä osansa oravatkin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 15:48

Kyllä ruokkii, mutta ei tykkää yhtään siitä että tirppaset sotkee minun terassini kakallaan kiitokseksi - tai olisiko se tyytymättömyyden merkki ruuan laadun suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:48

Minä ruokin, ja oravat myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:24

Ruokin lintuja. Siinä samalla saavat myös oravat herkkuja, pähkinöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:32

isäpuoleni ruokkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:41

Kyllä kyllä ja oravat menee siinä sivussa kanssa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:24

Meillä oli naapureitten kanssa kilpavarustelu linnuista ja oravista. Naapuri tarjosi pähkinöitä ja auringonkukan siemeniä. Linnut söivät etupäässä naapurissa, joten minun tarjoiluni ei kelvannut. En tänä syksynä sitten aloittanutkaan ruokintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:36

ainoastaan yhtä tinttiporukkaa, sellainen ruokinta-astia etteivät muut pääse, maapähkinöillä meillä herkutellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:00

Ruokkii,vaikka kait ankarasti kiellettyä;vuosien varrella lintujen makutottumukset edelleen samat,ekaks menee pähkinät ja vikkelään tahtiin.Tinttiä lentää viuhahtaa,kun lisään pähkinöitä,mutta siemenet passaavat,nirsoja kun ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 22:23

Isäni ruokkii,ku asuu omakotitalos.Ite asun kerrostalos ni en ruoki,ku kaiken lisäks on kissa ni ei kehtaa sitä kiusata houkuttelemal lintuja parvekkeel joita se ei saa pyydystettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 01:28

Mun tekisi mieli itse syödä nuo fasaanit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:16

Ruokin, vaikka onkin kissa katselemassa ikkunan takana lähellä, mutta niin kaukana olevia herkkupaloja :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:32

kyllä ruokin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:15

Lukee järjestyssäännöissä että ruokkiminen ehdottomasti kielletty.
Kaikki muut sitä noudattavat paitsi hallituksen puheenjohtaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 02:56

Niin kauan kun maa on sula eikä ole kovia pakkasiakaan, en ole alkanut ruokkia. Jos aloitan, ruokin sitten koko talven.