Kertokaahan tällekin päivälle vitsi, että edes kerran voi hymyillä.

" Kukas se on maailman tyhmin urheilija? No sehän on ampumahiihdon hopeamitalisti. Se tyhmä hiihti voittajan takana vaikka selässä oli kivääri".

Avainsanat: vitsi hymy nauru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 10:06

Lilli-niminen nainen syytti tuntematonta miestä oikeudessa raiskaamisesta. Mies yritti vastustella, ja pyysi naista kertomaan tarinansa, joka meni näin:

Lilli ja Maija menivät marjaan. He sopivat keskenään, että toinen lähtee toiseen suuntaan ja toinen toiseen ja sen, että kun toinen on saanut ämpärin täyteen menee heidän Saabin luo ja alkaa huutamaan toiselle. No, Lilli sai sitten ämpärinsä täyteen, ja alkoi huutamaan omalla murteellan: Tul tän, Saabi lua!

Mies oikeudessa sitten totesi, että hän teki vain työtä käskettyä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 14:04

Mies kehuskeli kavereilleen osaavansa puhua kahdeksaa eri kieltä: -osaan puhua seitsemää kieltä suullani ja serbiaa peräpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 14:24

Kaksi naista istui ravintolassa. Toisella oli punainen tukka ja toisella harmaa. -Miltä tuntuu kun tukka on tulessa? kysyi harmaatukkainen leikillään. - Sinunpa tuo pitäisi paremmin tietää,kun itselläsi on vain tuhkat jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 14:25

Kaksi ruotsalaista on hirvimetsällä. Toinen heistä lyyhistyy yhtäkkiä maahan ja menee tajuttomaksi. Hänen toverinsa soittaa heti kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Kaverini kuoli! Mitä minä teen?"
Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."
Puhelin vaikenee, kunnes kuuluu laukauksen ääni.
Ruotsalainen palaa puhelimeen ja sanoo "Selvä on. Mitä sitten?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:24

-Äiti,onko lapissa ihmissyöjiä?
-Ei suinkaan.Kuinka niin?
-Opettaja sanoi,että lappalaiset elävät turisteista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:48

pikkukalle meni saunaan äidin kanssa ja sanoi äidille että äidillä on siili.
pikku kalle meni mummon kanssa saunaan ja totesi että mummolla ei ole enää siiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:53

Mitätön mies olen minäkin, mutta paljon ne on käyttänyt minuakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:28

Mikä on laidallinen ja sanoo mul-mul?
- No tietysti tiikeli!