Tulokas kun olen. Mitä tarkalleen tarkoittaa määrittelemätön hotelli. Milloin ja miten se hotelli selviää?

Avainsanat: määrittelemätön hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 13:57

Se voi olla todellakin mitä vain, mutta myöskin hyvä. Kerran menin Fuengirolaan äkkilähdöllä ja oli määrittelemätön majoitus. Hiukan jännitti, mutta yllätys oli oikein positiivinen. Sain asuttavakseni tilavan, kauniisti kalustetun parvekkeellisen kaksion jossa vietin pari viikkoisen todella lokoisasti, ei tullut huonekumppania.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 13:15

Se selviää vasta siellä matkakohteessa, voi olla hyvä tai huono hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 13:31

" Määrittelemätön hotelli voi sijaita esimerkiksi rauhattomalla alueella ja jos ei ilmoita haluavansa varata koko huonetta omaan käyttöön, sen voi joutua jakamaan vaikka jonkun englantia puhumattoman henkilön kanssa, joka kuorsaa kuin hevonen baarista tultuaan yöllä. "

lainaus sivulta: www.lomamatkailija.com/linki...lahdot.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 14:36

Selviää sitten siellä paikan päällä. On usein sellainen majapaikka jota ei matkaesitteessä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:54

Selviää paikan päällä..voi päästä tosi hyvään hotelliin..jos on jäänyt joku huone tai huouneisto tyhjäksi...ja saa tosi halvalla...en ole itse yhtään kertaa pettynyt...aina ollut hyvä tuuri...