Kenellä Napsuista on/oli se kiimainen fretti?Nyt tienaamaan 10€ tunnilta Helsingin kaupungissa...

www.taloussanomat.fi/harrast...924801/139

Avainsanat: kiimaiselle fretille ja jälkeläisille tienaamismahdollisuus tulevaisuudessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 19:20

Kiitos päivän naurusta. Luin kysymyksen väärin: " kenellä Napsuista on/oli kiimaiset treffit..." Hetken luulin, että palsta on muuttunut senssipalstaksi ja taso laskenut alle riman.... ihmettelin myös hintaa, joka oli mielestäni kovin alhainen....että halvasta menee....

ah ja voi...nauru tekee hyvää.... ja itselleen saa nauraa. Menenkin tästä pesemään silmälasini.

Kysyjän kommentti

Oleppa hyvä vaan,olipas hauska luki-virhe.Torstai on toivoa täynnä!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 12:34

Kyllä tuohon hommaan pitää saada likaisentyönlisä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:15

ihan hyvä juttu sinänsä ja saavathan fretit mieleistään (luonnonmukaista) puuhaa

tuli vaan mieleeni että mitähän seuraavaksi pitää palkata kun jotkut noista freteistä innostuvat hommaan niin että rupeavat freelancereiksi ja hiipaisevat omille teilleen, sen jälkeen ei taida monenkaan linnun pesintä onnistua näillä main ja saattaa olla että muutakin harmia ilmenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 01:33

Kyllä minäkin noita tolla hinnala metsästän jos saan syödä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 13:04

Hymm.... Tää on vähän samankaltaista siis kun luolakoiratouhu, nyt vaan jahdataan kaneja ja fretit toimittaa koiranvirkaa. No toivottavasti fretinomistajista joku osaisi homman, joka ei surkuttelisi pupujen kohtaloa. Tapa on ainakin luontainen ja olihan sitä kokeiltu Ruotsissa toimivaksi.