Pidättekö Markku Laamasen lauluista ja laulu äänestä? On meidän paikkakuntamme musiikki liikkessä myyjänä.

Avainsanat: markku laamanen laulajana onko hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 11:03

sattumalta katsoin hänen laulunsa talentti ohjelmassa.
kyllähän mies laulaa osaa.
youtubessakin näkyi hänen esityksiään, kun uteliaisuuttani tsekkasin.
www.seniorinetti.fi/keskuste...nen?page=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 10:55

En ole kuullut kuin pätkiä. Mutta pitkänlinjan musiikkimiehenä mies osaa kyllä laulaa. Meidän K-lähikaupassa on hänen cd myynnissä, mutta en ostanut enkä taida ostaakaan koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:14

Pidin hänen lauluäänestään Talentohjelmassa. Tamperetalostahan konserttinsa peruutettiin kun ei lippuja mennyt tarpeeksi kaupaksi, mutta tuo konsertti olikin järjestetty jo jonkin muun peruutetun esiintyjän vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:35

En ole kuullut hänen lauluaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:36

Muutaman kerran olen kuullut radiosta hänen lauluaan. Osaa laulaa, mutta ei mitenkään säväyttänyt minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:48

Kyllä minä pidän , ulkonäkö vaan pettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 12:08

Näin myös talentohjelmassa,mutta ei minuukaan säväyttänyt,en tarkoita ulkoista,vaan en kauheasti innostu tyylin laulelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.12.2009 - 12:11

En nyt ihan kauheammin pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 12:28

Kyllä pidän. Hyvä laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 12:44

Kuulun niihin joita Markku Laamasen lauluääni ei säväytä. En Talent ohjelmassakaan jaksanut kuunnella hänen esitämiään kappaleita loppuun. Markun lauluäänestä puuttuu se jokin joka saisi minut innostumaan hänen esityksistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 14:27

Hyvin kyllä Laamanen laulaa..mutta ei kyllä ole millään-lailla minun suosiossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:39

Hänellä on tavattoman kaunis sointi äänessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:04

en katsonut talenttia,
nyt tuosta linkistä uteliaisuuttani meinasin vikaista, katsoinkin sitten koko viisiminuuttisen,

ei paha, ei ollenkaan paha, enkä ääntä kävisi mitenkään moittimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 22:40

En voi sietää enkä tule koskaan hänen levyään ostamaan.Raivostutti ku meni finaalii talentis.senki paikan ois voinu antaa jollekki uudelle kyvylle.Sama ku joku muu entine tai nykyne artisti ois menny laulaa sinne,yhtä hyvin ois osannu.En ees tajua miks meni koko ohjelmaan,oliko kenties syynä et pääsee helposti sitä kautta takas pinnalle.Kyllä huusin riemusta ku ei voittanu.Sen perusteel mitä seuraavan päivän lehes sano ni rupesin inhoo viel enemmä,tuli itsekäs kuva tyypistä....nii ja seuraavan päivän sit taas peruu puheitaa lehes.Ihme tyyppi.