Kuinka usein vaihdatte sukkanne,puhtaisiin sukkiin?

Avainsanat: sukkien vaihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 17:53

kaikki ihoa vasten oleva menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen, sukkia saattaa mennä useampikin pari päivässä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 10:53

Erittäin usein. Karvaiset ja kuratassun jälkiä täynnä olevat lattiat likaavat sukat hyvinkin äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 10:58

vähintään päivittäin, joskus parikin kertaa päivässä, riippuen tilanteesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:16

Aina aamulla puhtaat sukat jalkaan. Joskus töistä tullessakin vaihdan sukat ja kesäaikaan 2-3 kertaakin päivässä. Yritän kuitenkin löytää aina samanpariset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:34

Vähintään kerran päivässä. Joka aamu puhtaat sukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:38

Riippuu tilanteesta, mutta joka päivä laitan puhaat sukat jalkaan. Juuri äsken vaihdoin uudet, kun siivotessa kastuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:50

Joka päivä ja joskus 2krt kun kaupungille lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 12:09

Riippuu mistä roikkuu,vaihtoon tarvittaessa,kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.12.2009 - 12:11

Yleensä ihan päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 12:27

Enpäs ole pistänyt merkille kuinka usein, mutta kun pyykkiä pesen näyttää siellä aina olevan useampikin pari pesussa. Ja pyykkiä tulee pestyä usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 12:39

Päivittäin, tarpeen vaatiessa useamminkin, sillä täytyyhän sitä senverran jokaisen lähimmäisiään rakastaa ettei kuisaa heitä sukkahiellä, kainalohiellä eikä muillakaan ihonsa eritteillä ellei ole niin sairas tai vielä niin pieni ettei pysty omin avuin suoriutumaan hygeniansa hoidosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 13:15

Kyllä se jokapäivä tulee vaihdettua kerran tai pari. Riippuu onko harrastanu hikiliikuntaa. Tykkään kyllä olla ihan paljain varpain :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 14:31

Joka aamu laitan puhtaat sukat jalkaan...Nytkin olen lähdössä kuntisalille ja uimaan...niin taas senjäkeen laitan puhtaat sukat jalkaan...että sukkapyykkiä riittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 14:32

Päivittäin eli joka ilta pesen sukkahousut jotka olivat päivän käytössä. Niin tekee muukin perhe meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:26

Joka päivä ehdottomasti!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:30

No, joka päivä tietenkin, puhtaisiin jalkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:35

´joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 01:36

Kerran pari viikossa. Riippuu siitä kuinka usein käyn saunassa. Aiana en tosin tiedä onko vaihdettu pari pesty vai menossa pyykkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:18

En kehtaa kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:11

Yleensä päivittäin tai sitten huuhtasen illalla lempisukat ja laitan ne aamulla puhtaina puhtaisiin jalkoihin.
Kesällä en sukkia käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 02:42

Kahdesti tai kolmesti päivän aikana. Meillä on koiria...