Homoparin "rouva" ?

Mistä erottaa kumpi homoparissa on "rouva" ja kumpi "herra"? Päteekö sama lesbopariin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 00:30

Kokemuksesta tiedän,että kun kuuntelet pariskuntia hetken aikaa,selviää kuka on kuka,ihan sama onko homo-tai heteropari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 00:38

homoparien ja lesboparien keskinäisissä suhteissa on yleensä havaittavissa sukupuoliroolit, jotka vertautuvat miehen ja naisen rooleihin heteroparien välisissä suhteissa.
tuollapa siitä lisää: www.saunalahti.fi/arnoldus/incubus.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 02:21

Sain tietää 20 vuotiaana että paras kaverini oli "homo" se oli uutta ja ihmeellistä. Mutta on paras kaverini vieläkin 36 vuoden jälkeen. Kaverini seurustellut 2:n kaverin kanssa enemmän kuin 5 vuotta. Kysyin tuota asiaa en saanut vastausta. Mutta kyllä sen näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 09:16

Hyvin nopeasti sen huomaa kumpi on "mies ja ja kumpi nainen".Tai se selviää ns.kehonkielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 09:21

Olen samaa mieltä että kuuntelemalla. Mutta myös ulkonäkö hieman kertoo siitä, rouva on se hennompi osapuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 09:47

Kyllä sen erottaa jos joutuu heitä vähänkin aikaa kuuntelemaan. Naisista näkee mielestäni helposti jo ulkonäöstä, pukeutumisesta, eli toinen näyttää enemmän naiselliselta, toinen taas käy ihan hyvin miehestä. Julkkishomopareista(nainen-mies-pari ja kulissiliitto) ei taas aina tiedä kun molemmat vaikuttava jonkinlaisilta miehitä vaikka toisella on joskus hame... nimiä en mainitse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:47

Juuri noin kuin Ahmat tuossa edellä kertoo. Tunnen yhden pariskunnan (naisia) ja heistä näkee heti kumpi on se naisellinen nainen. Erittäin fiksu ja mukava pari. Toinen on aika tunnettukin Suomessa tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.12.2009 - 12:14

Kaikissa homosuhteissa ei edes ole herraa ja rouvaa. Mutta yleensä kun tutustuu niin huomaa viimeistään kuka on kuka jos on mitään eroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 12:29

Usein homopareissa toinen osapuoli on jotenkin naisellisemman oloinen ja näköinen. Lesbopareissa toinen on usein kaikin puolin miehekkäämpi ja ronskimpi.