Paraneeko krapulasta koskaan?

AIAIAIAIAIAIAIAI!

Lisätty: 04.12.2009 - 01:47

Hyvin paranee kun ottaa lisää. Lopettamalla Iita se vasta alkaaa. Rasvasta ruokaa, nam! Vielä kun sais.......mutta voi olla että mä olen sinkku. Se selviää kun selviän. Löytyiskö vapaaehtoisia huumorintajuiselle fiksulle miehelle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 02:31

Jos juominen on ongelma, taitaa vastaus olla muotoa "kuolema kuittaa univelat".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 00:34

Kyllä siitä paranee, tai siis tulee entiselleen, terveeksi asti tuskin koskaan. Jotain virikkeellistä toimintaa ja pientä puuhastelua että saa huomion pois omasta olosta, sit vaan aikaa ja sisua.
Zemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 00:47

Jos vointi tuntuu krapulassa erityisen huonolta, kannattaa käydä A-klinikalla.
www.paihdelinkki.fi/Tietoisk...ja-krapula

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 02:03

Tuossa hyvät neuvot. Mutta minä alaa tuntevana sanoisin että se on juotava jos janotaa. Olen saanut poikki "joskus" hakeutumalla samaan seuraan rapulaisten / perseaukisten kanssa. AA-ssa tuskin sinun kanssasi saman oloisia. Ymmärtävät kyllä mutta eivät ole rapulassa. Kukaan ei ymmärrä ja se janottaa. Paras minulle annettu neuvo on lopeta juominen. Näitä viisaita kyllä riittää. Mutta minua auttoi Jumala Jeesus. Niin SANOT tuota samaa paskan jeesustelua. Mutta minä sanon Vi......tut minä jumalasta mutta se on minua auttanut. YMMÄRÄN TUSKASI [email protected] T. Nimellinen holisti Asmo Sihvonen Ps. Sain / löysin elämäni naisen ja elämäni on hallinassani. Otan pullon viinaa kun siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 08:25

Johan toki.
Se paranee tuhansia kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 09:19

Paranee kun lopettaa ryyppäämisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 10:24

No jos on synnuynnäinen rapula niin on tosi huono parantua.mutta ei se ainakaan juomalla parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:37

Kyllä se viimeistään viikon päästä on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 11:45

Niistä viinan aiheuttamista ruumiillisista vaivoista paranee, mutta miten on sen morkkiksen laita. Siitä et niin helposti eroon pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.12.2009 - 12:15

Pääsee pääsee. Rasvainen ruoka on kuulemma paras lääke rapulaan. kokeile ihmeessä jos nopeuttaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:28

Kamala tauti. Sellainen oli kuutisen vuotta sitten,juhlien jälkeen. Meni vähän överiksi.Nyt en moista sairautta enää ota .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:05

Kyllä paranee, paljon unta vain.