Onko kellään kokemusta vakumointilaitteesta? Kannattaako sellainen hankkia ruokien säilömisen avuksi?

Avainsanat: vakumointilaite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 09:18

Kyllä on kokemusta ja olen sen todennut hyväksi. Ilmeisesti olet saanut sp:a tietystä paikasta. Minä laitoin tilauksen menemään.

Kysyjän kommentti

niinpä sain tarjouspostia. En kuitenkaan ehtinyt tilaamaan. Kerro kokemuksia kun saat sen. Tuleeko siitä tarpeellinen huushollissasi vai jääkö seisomaan kaappiin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 22:14

se on niin paljon kiinni niistä omista tarpeista,
säästyykö sinulta niin paljon aikaa, vaivaa ja onko sinulla sellaista elintarvikkeiden säilömistarvetta että 400 - 500 € vehkeen hankkiminen kannattaa so. maksaa itsensä takaisin

itse ilman imeminen pussista sellaisella vehkeellähän on helppo juttu, jossain tuote-esittelyssä olen nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 23:03

Käytin sitä ollessani teurastamotöissä ja se oli välttämätön lihan säilyttämisessä mutta ne nykyään käyttää pakkauksissa kaasuakin.Jos paljon on käyttöä niin ihan hyvä ja kannattaa kysellä naapureilta ja sukulaisilta josko löytyisi yhteiskäyttöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 00:04

Pieni ja monipuolinen vakuumilaite imee ilmat pihalle melkein mistä vaan!
barbeque.fi
sivustolta löytyi edullinen laite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 08:58

Jossain kaapin perällä sellainen on tekemässä seuraa makkaransiivutuskoneelle.
Ei ole tullut käytettyä ensimmäisen kokeilun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 09:54

Vakuumiin pakkaaminen ei kuuleman mukaan pidennä säilyvyysaikaa, näin kuulin kerrottavan Stockan herkussa eräälle asiakkaalle kun kysyi jos lihapalan laittaa vakuumiin ja sen kanssa matkustaa Lappiin. Lämpötila on ratkaiseva mutta vakuumi tietysti estää bakteerien pääsyn itse tuotteeseen.