Minun pitäisi linkittää tietoa eräälle yritykselle.En tunne tätä toimintoa.Miten linkitys tapahtuu ja mitä se tarkoittaa:

Minulla on osoite ja tuote ja se pitäisi linkittää ensin,jotta se näkyisi sivuillani.En osaa itse.

Avainsanat: linkitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2008 - 11:31

Kopioi ensin osoite esimerkiksi pitäen hiiren vasemman puoleista näppäintä pohjassa siirtäen samalla kursoria osoitteen päälle siten, että se muuttuu siniseksi. Kun olet tämän tehnyt, paina näppäimiä CTRL ja C samanaikaisesti. Tämän jälkeen siirry sinne, jonne pitää linkittää ja painat näppäimiä CTRL ja V samaan aikaan. Näin olet osoitteen siirtänyt. Varmasti on olemassa helpompikin keino, mutta mä yleensä opettelen kaiken vaikeimman kautta. Toivottavasti tästä on apua :-)

Lämmintä päivää sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2008 - 11:04

<a href="LinkitettävänSivunOsoiteTähän.com">Tähän teksti jota klikatessa siirryt toiselle sivulle</a>

Lähteet:
omaa tietämystä :)