Miksi ? Miksi ?

www.youtube.com/watch?v=xLXR...p;index=40
Minuun renttuun rakastui 16v / sitten ehdonalaisvalvojani kasvatustieteiden maisteri. Nyt olen huomannut että minusta on tullut kunnon mies. Ja pelkään että miten meidän kunnon miesten käy.

Lisätty: 02.12.2009 - 15:39

Toistaiseksi RAKASTAA vielä kuulemma minua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.12.2009 - 15:45

Siksi. Siksi. Et olekkaan silloin ollut täysin renttu jos kerta rakastui ja rakkaus on kestänyt kaikki nämä vuodet. Ei huolta kunnonmiehillä, heillä on aina kysyntää ja sellaisen kanssa elävä saa olla onnellinen kunnollisesta puolista. Ole vain ylpeä itsestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 17:10

On meitä"hyviäkin renttuja"ja aina on naiset kehuneet...Vaan kun tuo menojalka on vipattanut joskus kovin ja joskus aamuisin tuli se Loirin toinen laulu mieleen:"Kallis samba"...Lettupino,laitoin joku päivä sitten sähköpostia.Mahtoiko tulla perille?laihia..jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 17:54

Nuorempana taisin esittää fiksumpaa kuin olin ja siinä suossa saakin sitten rämpiä.
Onnea teille! Pidä itsesi renttuna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 18:51

Mikäs renttujen esiinmarssi yks´kaks yllättäen,kaapista ulos vai tai renttujen vapautusrintaman Napsu-osaston keskustelupiiri?Siitä vaan,renttuilkaa,mutta minä en voi sietää renttuilua.Kunnon karvap***e uros,jolla gentlemannin tavat ja parta kasvaa päivässä eikä mikään höyhen ja askel on kunnon merimiehen käyntiä,se jos mikä saa sydämen jumputtamaan pumputipum.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 19:12

Pysy vaan kunnon miehenä niin hän rakasta sinua ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 19:38

Renttu ymmärretään useimmiten sellaiseksi mieheksi joka ei oikein pidä huolta omista asioistaan tai on niistä hyvin välinpitämätön. Aina löytyy niitä laupiaita sisaria jotka haluavat vaivojaan säästelemättä 'pelastaa' tällaisen Tommin turmion tieltä.

Miksikähän voisi kutsua naispuolista 'renttua' .... niitäkin nimittäin on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 20:51

vähäviisas
Vastattu: 02.12.2009 - 19:38

Miksikähän voisi kutsua naispuolista 'renttua' .... niitäkin nimittäin on.

Vastaus: Rentun ruusuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 00:21

Kunnon miehille käy aina hyvin, niin kotona kuin kuppilassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 10:35

no hyvinhän tuo päättyy varmaankin.. miksi olet huolissasi .. itse rakastuin kunnon mieheen ja 28 vuot hänt syvästi rakastanut joot ei hätiä mitiä sinullakaan..