Kuinka moni ostaisimaalämpö, ilma- tai vesi-ilmalämpöpumpun jos niiden asennus ja myyntihinta olisivat kilpailutettavissa ??????

www.rakennussiivous.com/ ssa on kilpailutusta

Avainsanat: ilmalämpö asennus rakennussiivous kotisiivous vanhemmuus perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 15:16

Eiköhän tuo ole aika tavallinen urakoitsija, joka "konsultoi vähän" ja hankkii laitteet ilman ALV:tä jonka sinä sitten maksat. Idea on hyvä, mutta esimerkki ei kovin houkutteleva.
Tuskin pystyy paljoa kilpailuttamaan maahantuojien hintoja.
Muistaa mainita vasta Linkit -sivulla että:
MUISTA KOTITALOUSVÄHENNYS TYÖNOSUUDESTA
asennushinta = Ammattityöt 42€/h+alv+km

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 12:31

En keksi mihin sitä käyttäisin. Jos tarvitsee kait asennuksenkin voi maksaa vai mistä ne rahat asennukseen tulisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:04

En ostaisi noista mitään mistään hinnasta, kun en tarvitse. Kilpailuttaminen hinnoilla on sinällään ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:20

Ei ole tarvetta ilma-lämpöpumpulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 17:51

Kannattaa ainakin kysyä.
Kilpailuttaminen kannattaa aina. Tilasin juuri itse kolme niitä, joita "asiantuntijoiden" mielestä ei missään nimessä pidä ostaa. Sain hyvät alennukset nettihinnoista. Asennus? Taitaa mennä talkoo töiksi, kuten lähes koko kesä.