Onko Miina Äkkijyrkän seinällä todellakin kissan ja eläimien jäänteitä roikkumassa seinällä?Oletteko lukeneet ilta-Sanomista?

Avainsanat: onko miina Äkkijyrkän seinällä eläinten jäänteitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 12:29

Juttu oli Hesarissa eli on luotettava tieto että on Äkkijyrkän seinällä roikkumassa seinällä jotain eläinten raatoja...jaa vai oliko se Iltalehti joka uutisoi, silloin ei tiedä mistä on kyse mutta seuraavat varmaan kun naisella on häätö Uutelasta.

Lisätty: 03.12.2009 - 09:34

Kissanraatoja ei löytynyt, ehti vissiin koota ne pois kun asia uutisoitiin. ja arvasi että poliisit vierailevat. Tunnen erittäin hyvin persoonan serkun, on ns. normaali... mutta....

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Niin kylllä taiskin olla juttu siitä ihmisestä siinä lehdessä.En muutenkaan pidä erityisemmin siitä ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.12.2009 - 10:14

En ole lukenut - mutta en oikein usko tuohon.

Lisätty: 02.12.2009 - 17:44

Kävin lukemassa sen jutun. Kauheaa, ja pahalta haiskahtaa - miksei M. Ä kommentoi. Sitähän sanotaan: vaikeneminen on myöntymisen merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 10:57

Voi sillä ollakin, minusta hän muutenkin hieman omitunen
julkkis, saahan silläkin konstilla iltapäivälehteen jopa lööpin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 11:43

tää nyt taas on sitä iltapäivälehtien kissanhännän vetoa :

"Keskiviikon Iltalehdessä esitettiin väitteitä, joiden mukaan tilalta olisi löytynyt eläinten jäänteitä seinään naulattuina."

"Poliisi ei löytänyt väitettyjä kissanraatoja Miina Äkkijyrkän Vuosaaressa sijaitsevalta tilalta. Ylikomisario Ari Taipale kertoi asiasta IS:lle kello 11.30. Partio oli juuri palannut Skatan tilalta."

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1795825

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2009 - 12:25

On siellä saattanut olla, mutta kuka ne on sinne laittanut, jäänee arvoitukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 12:59

Ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 13:40

Enpä usko!Olen Miinan muutaman kerran tavannut ja on hieno ihminen sekä upea persoona!Kun ihminen osaa ja uskaltaa olla oma itsensä hän on heti omituinen kun ei kuulu samaan harmaaseen ja tylsään massaan.Ihmiset ei ymmärrä taiteilijoiden luovaa ja ah,niin ihanaa tuskaa....Aivan sairasta on se ajojahti mitä hän monelta taholta kokee ja osittain se johtuu suomalaisesta peruskateudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:47

toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 13:48

Tekikö Teemut mainetta saadakseen? Äkkiä ne sieltä pois heittää kunhan juttu on ensin saanut alkunsa. Loppua sille ei sitten tulekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:13

Aina sitä Miinaa jahdataan. Hän on värikäs taiteilija-persoona. Antaisivat elää rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:19

On se niin äkkijyrkkä että en yhtään ihmettelisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:31

Ajojahdin makua epäilemättä.
Iltapäivälehdet myyvät repäisevillä otsikoilla,
totuudesta viis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:44

En ole kyllä lukenut...mutta huvinsa kullakin jos roikkuu..antaa rauhassa vaan roikkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 17:06

etteivät vaan olisi olleet virkamiesten päänahkoja siellä miinan seinällä, on se niitä jo kerennyt nylkemään koko joukon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 19:36

Mitähän seuraavaksi Miinan pään menoksi,kas kun ei pienten poikien pilejä?Selvää ajojahdin makua ja kateellisten kansalaisten panettelua viimosen päälle.Rehti ja lahjakas suomalainen nainen,joka antaa kuulua ja näyttää mistä kana pisii(nätisti ilmaistuna),mä voin siirtyä MÄn puolustusjoukkoihin Juneksen rinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 21:00

Minäkin liputan Miinan puolesta. Hän on lahjakas taiteilija, joka erottuu massasta. Joku/jotkut haluavat hänelle pahaa, luulen mä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:17

Tuskin, jos joku ne on siellä nähnyt niin miksei ottanut samalla kuvaa? Eiköhän henkilöllä ollut kuitenkin kamerapuhelin taskussa? Olen kyllä ymmärtänyt että hän olisi enemmänkin eläinten ystävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:46

Antaisivat nyt sen Miinan rauhassa hoidella niitä lehmiään ja tehdä taidettaan - koko juttu vaikuttaa ajojahdilta.
En tunne ko. henkilöä mutta yhden haastattelun olen nähnyt telkkarista. Oli ihan vilpittömän ja aidon oloinen henkilö joka tosiaan tykkää niistä elukoistaan ja en ymmärrä miksi ihmeessä olisi kissoja seinään silpaissut. höpö - höpö sanon minä!

Arvostan suuresti ihmisiä jotka seisovat asiansa takana ja ovat uskaltaneet toteuttaa niitä asioita / heittäytyä niiden asioiden pariin jotka ovat olleet itselle tärkeitä.