Tapaatteko juoda krapulan parantamiseksi?

Taas menee hienosti! Possunuhassahan ei tarvitse lääkärintodistusta ja se kestää ainakin viikon. Missä viinassa on paras hyötysuhde?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 17:01

olen pärjäillyt ilman lääkityksiä (toistaiseksi)

_______

"Nyt jo edesmennyt Ylikahri näki pidemmälle. Hän esitti, että krapularyyppy voi pahimmillaan laukaista riippuvuuden: se pitkittää juomisputkea, ja kun varsinaiset vieroitusoireet lopulta tulevat, pullosta ei ehkä enää pääsekään eroon."

www.tiede.fi/arkisto/print.p...87&vl=

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 08:07

En juo niin paljon, että saisin krapulan. Ja jos krapulasta kärsisin, en ainakaan viinapaukkua lääkkeeksi ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:00

En käytä alkoholia siten että tulee paha olo. En nauti väkeviä juomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:14

En juo krapulaani. En edes pystyisi. ^^'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:38

En pystyisi juomaan krapulaan ja nyt en enää edes juo itseäni humalaan. Turha olotila. Muutama lasillinen antaa kivan olon ja se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 10:08

En ole vielä koskaan hyvänmakuista viinaa maistanut,mutta vaikutuksen vuoksi sitä olen ottanutkin.Kunnolla kun illalla viskiä vetää niin aamulla ei tarvitse kuin pelkkää vettä juoda niin hip'heijaa.......taas on iloinen hiprakka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.12.2009 - 10:11

Kyllä tapaan - kahvia. Flunssasta jos puhutaan niin kuuma rommitoti on ehdoton ykkönen. Pari sellaista ja pehkuihin, kyllä helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2009 - 12:20

On sitäkin joskus tullut kokeiltua, mutta se on mennyttä elämää. Jos vielä krapula sattuisi tulemaan, niin vedellä ja teellä sen korjaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:48

Kyllä juon paljon aamulla vettä ja limua sekä pirtelöä jos suinkin vain on. Auttaa ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 15:29

Alkoholi ei paranna vaan siirtää kankkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 17:22

Sä et voi olla tosissas tän kysymyksen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 19:06

Kyllä, jos se helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 21:10

Oletko oikeasti possuflunssassa?Sillä ei kannata ratsastaa tai onko tämä provo?Muuten kysymys tosi dorka,sekin taitaa olla kunnon provo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 10:39

juon aina muutenkin vettä joka tekee keholle hyvää ja sikalentsuun mustaherukkamehua kuumana .. sitä neuvon sinullekin juotavaksi ei viinaksia....jot paranemisia sinul ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 22:51

Niinhä sitä sanotaa,et sillä se lähtee millä on tullukki.Miule riittää yhen illan juomiset,seuraavana päivänä en ota tippaakaa alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:06

Joillain festareilla joskus aikoinaan tuli kermalikööristä hyvä maku ja olo heti aamusta.
Eihän sitä juotu kuin puoli mukia korkeintaan, mutta päivä oli pelastettu.
Tuossa tuo, ei mainos mutta maininta;
www.alko.fi/tuotteet/fi/002295