Tulikohan tuosta "Torakasta uutispommi" Napsuun...

...syököhän torakat ihmislihaa, jollainhan niittenkin pitää elää,
ei kai ne niitä lattian rakoja ja seinää raksuttamalla elä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 22:29

Jos ei TORAKKA-uutispommi niin ainaskin TORAKKA-uutisankka.olipas piristävä episodi,mutta ei vieläkään torakka-mikkoselle ole löytynyt vastausta kysymykseen,onko niitä torakoita tai ei?Ehkäs tosiaan muut palstat tietää vastata hälle,ne suolinkaiset ja platsat.Juu,eivät ole mitään termiittejä,mitähän ne torakat tosiaan popsivat?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 22:00

Ai kauhia,uneton yö tuli.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 22:10

Tuskin torakka sikalunssaa levittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 22:29

Onneksi meillä ei ole torakoita..vaikka on vanha talo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 22:37

Olen tavannut torakoita makeistehtaassa,niin uskomattomalta kun se kuulostaa. Myrkytetään aika-ajoin että saadaan lauma pysymään kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 23:13

Haluatko tietää miten torakan saa hengiltä? Kun näet torakan lattialla, niin huitaise jollakin kovalla lattiaa torakan lähellä. Kun torakka pelästyttyään hyppää ja tippuu selälleen, niin helppo nakki - huitaise uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 23:51

www.napsu.fi/user/6651/matka...kuvat/1099 Siitä vain iita säikyttämään. Mihinkäs lyöt jos noita on niin paljon että alttiaa ei näy? Elokuvissa paras keino tappaa noita on kaataa viinaa lattialle ja pistää palamaan. Taimaassa ne sitten syö ne paistetut torakat, Fried cafards,suurta herkkua. Ruokajuomaksi mekong viskiä. bon appetit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 03:51

Uutisankka pikemminkin tosiaan. Ehkä mikkonen osaa matkansa jälkeen jo itse vastata kysymykseensä.

"syö viljatuotteita, kasviksia, liha- ja käymistuotteita."

Lähteet:
www.tamperelainen.fi/Paikall...iden-myota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:06

Missä tuollainen uutinen on julkistettu, on mennyt ohi. ei huolestuta torakkauutisointi eikä torakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:43

Miulla ois torakkatarinoita sillä asuessani Arabiemiraateissa torakkajahti pidettiin kerran kuussa keittiössä ja se on ihan ok kuumissa maissa. Torakat syövät kaikkea muuta, mutta ei ihmistä. Inhottavia ovat, mutta niin tavallisia lämpimissä maissa. Espanjassa eräässä hotellissa niitä hiippaili tiskialtaan reunoilla ja sähköhellan takana. Yhtenä aamuna, kun olin kahvia keittämässä iso torakka tuijotti minua suoraan silmiin sähkölevyn keskeltä. Tietysti säikähdin ja huitaisin sitä märällä luutulla. Silloin sammui kaikki valot, useammastakin kerroksesta ja arvatkaas vaan miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2009 - 12:10

On niitä tullut nähdyksi hotelleissa vaikka kuinka paljon. Niin etelän maissa kuin itänaapurissakin. Eivät ole vielä päälle hyökänneet, joten puolestani voin asua ihan hyvin niiden kanssa samassa huoneessa. Olihan se asiallinen kysymys, mutta kun meni jankutuksen puolelle, niin johan se alkoi rasittamaan monia. Minuakin.