Olen Mikkonen, Rikkonen ja Kikkonen. Haluan kysyä myös anonyyminä. Mitä haluat minulle vastata?

Lisätty: 01.12.2009 - 20:46

Öps. No, tarkoitin sitä, mitä anonyymeille vastataan. Ja jotain muuta, jota en voi nyt muistaa..... No, voin kysyä anonyymisti kuinkas kukkuu?

Lisätty: 01.12.2009 - 20:59

No, eihän tää nyt voi olla niin stydi. Olenhan tullut kaapista. Olisitko itse tullut kaapista? Miun pipari on häpsäreunoineen kuiteski kunnossa!!!!!! Olen ymmärtäny, et ongelma siulla???

Lisätty: 01.12.2009 - 20:59

.

Lisätty: 01.12.2009 - 21:10

No, erittäin mukavia ihmisä täällä Napsussa. Minunkin piti ajatella asiaa tarkemmin,,, Tseluju. Ihkuu, et vois ajatella näin..... Izvinize mne......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 20:55

Anonyymeille vastataan kuten muillekin.Ja ihan mukavasti kukkuu,kun kävin juuri saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 20:35

Tule ulos kaapista, se helpottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:37

Hei,unoituiko nyt iltalääke?....Noo,vitsi vitsi.....en vaan ymmärtänyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:39

Hmmm... taisi mennä vähän ohi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:41

ainakin kysymykseen , mutta meni ohi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:54

ööö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:57

vastaushan riippuu siitä mitä kysyt, olitpa sitten vaikka Kekkonen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 21:17

Wau. Olen kanssasi aika pitkälle samaa mieltä ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Mihin tämä maailma oikein on menossa. Hih Hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 21:32

Tai Kakkonen,mutta nyt ei mennyt ihan perille,miksi kysyt kuukkuuko etkä olekaan anonyymi?Montaks on mennyt,kukkuuta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 23:01

jot änkytä ulos vaan, kuka olet noista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 23:10

Hupsis. Piti ihan miettiä mitä hait kyssärilläsi. Nuo lisäykset sekoittivat vielä lisää. Anonyymille vastaamisesta kait oli kysymys. Mitäkö vastaan: no jos vain osaan ja kyssäri on asiallinen niin toki siihen vastaan mitä kysyy. Mutta jos anonyymi kysyisi kuis kukkuu, niin en vaivaituisi vastaamaan. Terv. Akkanen, Muijanen, Ämmänen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 03:46

Myönnettäköön, että meni vähän ohi tämä? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 08:27

Riippuu kysymyksestä eli mikäli kysymys on asiallinen ja tiedän asiasta jotain, vastaan ihan niinkuin kaikkiin muihinkin kysymyksiin, anonyymiys ei muuta mitään.

Lisätty: 02.12.2009 - 08:35

Hetkinen... en lukenut viestiä kokonaan, tuo aloitus kuuluu poistettavien joukkoon. Eli nollaan vastaukseni alun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2009 - 12:06

Johan oli sekava juttu, mutta jatkan silti tätä vastaustani. Olen vastannut anonyymeillekin jos kysymys on herättänyt minussa jotain ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:49

Minä olen Makkonen!