Minä en yleensä pidä Turkulais vitseistä , ja pahinta on kielen kääntäminen, saanko kertoa vitsin joka liittyy kaupunkiini ?

Mummu lähti rollaattorin kanssa apteekkiin Kupittaankadun "sittariin", Sepänkadun kulmassa vaklas vanha mies ja pyysi ajokorttia rollaattoriin , mummu näytti tälle koppalakkiselle tarkastajalle sairausvakuutus korttinsa , ja sai jatkaa matkaa, no eikös sama koppalakki mies kysynyt rekisteriotetta Itäisellä Pitkäkadulla, mummu antoi reseptinsä ja sai jatkaa matkaa, ja eikös siellä Kupittaankadun risteyksessä tämä koppalakkinen tarkastaja seissy pili paljaana ja mummu tokas, no kyl mää arvasi et puhaltamaki viäl jouru.

Lisätty: 01.12.2009 - 20:51

Minä olen 4 lapsen mummu ja tuskin kukaan loukkaantuu tästä vitsistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 20:39

kiitos

kun turkulainen kertoo turkulaisvitsin niin sen tätyy olla hyvä

ja tolle kyllä nauraa mummutkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 20:28

Kiva, kerrankin vitsi jota en ole kuullut aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:34

"Minä rakastan turkulaisia"laulaa Jope Ruonansuukin...Kyllä tämä yksi iso tienristeys on raisio meinaan.Harmittaa kun turusta tänne "rahaiseen raisioon"muutin turusta!

Lisätty: 01.12.2009 - 22:06

Ääh,vasta nyt tajusin,että siitä PILLISTÄ puuttui ällä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:34

Minä naurahdin mutta en tiedä kuinka moni mummu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:51

Hyvä Maarit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 22:04

Sait kyllä ihan hauskalle mielelle tämän mummon..kun luki vitsisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 23:04

Hauska. Ja vielä kuulematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 23:31

Uus vitsi ja paikallisvärillä varustettu,hyvä Maarit3,hauska,naurattava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 13:59

tosi hyvä vitsi. nauratti pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 14:18

tosi hauska vitsi!

Turkulaist Korihoito-oppii :
Kämpäs o kumma haju. Mää luule, et se tule tiskialtaast. Mitä sil pitäsis tehrä?
-Ava keittiö akkuna hiuka. Jos ilma ei tunnu raikastuva, lähre ite ulos. Vaik iltakaljal. Palatessas es sää enää huomaa mittä haju.