Masentavaa! Ei ole yhtään joulumieltä minulla vaikka on valot ikkunassa ja lahjoja paketoitu! :( Miten saisin Joulumielen?

Haluan Joulun! <3

Avainsanat: joulumieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 17:41

Kyllä se joulu on jokaisella sydämessä ja sieltä sen löytää. Kaunis joulumusiikki ja ystävien ja rakkaiden ajattelu saa ainakin minut sille "joulumielelle". Se, mitä sinä sillä tarkoitat, en tiedä. Mikä on sinun joulumielesi? Etsi se ja luo se sitten itsellesi. Rauhasta ja rentoudesta sen pitäisi nousta ei kiireestä ja lahjojen paketoinnista. Eikä ainakaan pakosta!

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistä! <3

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 17:43

Nenni älä huolestu , kyllä se joulumieli tulee , valot ikkunaan ja ruuhkaisessa kaupassa muiden ihmisten kanssa jonotat kassalla veronpalautus rahojen kanssa, joilla niitä lahjoja ostat. minä hoidin asiat jo tänään ja jonot on pitkät. Polta vaikka piparitalo uunissa, joulun tuoksu tulee siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 19:01

Pitääkö se joulumieli nyt jo olla? En ymmärrä. Jouluun on vielä reilut kolme viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 19:22

ole onnellinen ettei vielä ole, johan se happanisi jouluun mennessä jos nyt olisit täysissä töpinöissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 19:35

Sytytä kynttilöitä, siemaile glögiä ja jos ei tunnu liian aikaiselta niin kuuntele joululauluja. Jouluista tuoksua saat kotiisi leipomalla pipareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:58

tee piparia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 21:52

Kyllä kun joulu lähestyy..tulee sinullekkin joulumieli varmaan..
Nyt on synkkää ja pimeää..että ei minullakaan ole vielä oikein joulumieli..vaikka kynttilöitä polttelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 22:59

Voi hyvänen aika, ei joulukuun toisena päivänä pidä vielä ollakaan. Vasta lähempänä joulua. Kyllä se mieli tulee ihan itsestään kun olet avoimin mielin. Minä tosin kuljen suljetuin korvin. En voi sietää että joka paikassa - radiossakin - tulee jo joululauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 02:43

Suunnittele joulumenu ja ala tehdä kortteja. Ota esille punainen pöytäliina ja siivoa koti. Rentoudu ja juo glögiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:04

Parempi kun joulumieli ei tule liian aikaisin eli nyt ei ole edes sen aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 10:17

Eipä ole minullakaan joulu mieltä ainakaan vielä.Masentavaaa on kun ei lunta ole. ja on aina pimeää. Mutta samoin minäkin olen lahjat paketoinut ja jouluvalot laittanut.Mutta täyttyy vain odottaa kait se sieltä tulee ystävä hyvä.SIIS SE JOULU MIELI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:49

Ei kait se tule jos ei ole tullakseen. Minulla harvoin joulumieltä. Ei silti haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:35

Materiaali ei välttämättä tee joulua, jos sitä ei löydy edes joulukirkosta niin sitten on jotain vialla mutta siihen on vielä aikaa. Joulumessuja on muuten useita ja useaan eri aikaan joten luulisi jokaiselle löytyvän sopiva aika.