miten saan napsun profiiliini kuvan?

sain jo tiedostosta ladattua kuvan, kuvan vaihtamiseen. mutta uutta kuvaa ei tule, vaikka latasin sen. tuli vain teksti että talennettu johkin, mut mihin kun en löydä sitä. ( peukalo keskellä kämmentä )

Avainsanat: kuva profiili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2008 - 00:22

Katsoppa aamulla uudestaan, on nimittäin käynyt useasti aikaisemminkin niin, että nuo profiilin kuvat latautuvat melkoisella viiveellä. Jos kuva ei vieläkään ilmesty, ota yhteyttä ylläpitoon, linkki tämän sivun alareunassa. Sieltä avittavat melko joutuisasti.

Lisätty: 31.07.2008 - 01:08

ja kappas vaan, ei aikaakaan kun voi kauhistus, kuvasi ilmestyi heti kun vähän manattiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2008 - 09:22

Minä latasin kuvani omasta koneestani ja se kävi hetkessä.Jos sinulla on kuvia tiedostoissasi,klikkaa jotain kuvaa,jolloin se siirtyy Napsuun linkkinä ja ilmestyy kuvana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2008 - 10:32

Hyvin sulla toi kuva näkyy, joten hommasi on onnistunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 02:55

minä latasin meidän oman nipsu kissan kuvan tietokonekuvistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2008 - 00:42

Olihan se sallitun kokoinen?

"Suurimmat sallitut mitat ovat 85x85 ja suurin sallittu tiedostokoko 30 kt."

Ja painoitko poista kuva- nappulaa joka poistaa vanhan kuvasi?