Tiedoksi vain jollekin vähä älyiselle, että en ole mikään matkatoimisto agentti. Kysyn vielä kysymyksen jos sallitte.

jos olet käynyt tres vidasissa niin sano onko niitä torakoita vai ei!? kiinnostais ihan kauheesti.

Avainsanat: torakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 14:42

Asettaisin kommentin vähä-älyisestä omaan kategoriaasi,kuinka monta kertaa sulle pitää vastata,linkittää ja kuinka monella eri palstalla kyselet niistä torakoista>tässä yksi niistä
keskustelu.plaza.fi/matkalau...hia-feliz/
Kissanaiselta yllä tuli käytännön ohje,soita sinne hotelliin ja kysy,ellei Finnmatkat halua vasta,oletko kysynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 14:27

Soita sinne hotelliin ja kysy. Sillähän se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 14:40

Kuulehan mikkonen ei sinne vähä-älyiset osaa mennäkkään.
-Luulen että siellä on torakoita ihan syömisiksi saakka.
-Voi olla että ei ole, mutta luultavimmin on.
...mutta oikein hyvää matkaa itsellesi, koeta rentoudua siellä.
Kannattaa ottaa torakkamyrkyt mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 15:46

terveiset vaan torakka-mikkoselle

jos tosiaankaan et ole turhautunut matkatoimistoihminen, joka yrittää saada kauppaa/hallaa aikaiseksi itsellesi/kilpailijoillesi, niin sitten sinulla taitaakin olla isompi ongelma käsissäsi

syvenny nyt kaikessa rauhassa eri palstoilta saamiisi vastauksiin, kyllä niistä varmasti mieleinenkin löytyy ja kohtahan pääset itse paikan päälle toteamaan tilanteen (niihän meille kerroit)

hyvää matkaa toivotellen

joku jankuttamiseen kyllästynyt vähä-älyinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 15:51

Minä vähä-älyisenä oikein toivon mihinkä menet niin aina olisi torakoita varattuna sinulle runsaasti.Ei ole ennen tuollaista takuuttajaa napsussa ollut, ja täällä on kielletty rumien sanojen käyttö , niitä sinulle ropisisi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:12

Ihan varmasti on torakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:39

Käyppä tarkistamassa onko torakoita...ja kerro sitten meillekkin..ei tarvi arvuutella asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 17:21

Mistäs tänne noin ärhäkkä nimittelijä on tullut. Ei täällä aina kaikkiin osata vastata varsinkaan jos kukaan ei ole käynyt ja itse nähnyt torakoita ko. paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 18:28

Senkus olet menemättä, jos pelkäät niitä noin tuhottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 23:21

Kanarialla ON torakoita ja paljon jos osuu sopivaan aikaan ja paikkaan! Tämän kuvanlöysin netistä enkä tiedä kuka sen on ottanut ja missä. Hakusanoiksi laitoin tres vidas cockroach. www.napsu.fi/user/6651/matka...kuvat/1099 Tuollaisia en itse ole nähnyt mutta paljon, tuhatmäärin kerralla yhdessä puistossa. Thaimaassa tuon kokoisia tunki huoneeseenkin kun oven alla oli niin iso rako. Suurempaa harmia on kirpuista jotka purevat ja raapimiskohdat tulehtuvat niin että voi päätyä sairaalaan. Liskojakin kiipeilee pitkin ikkunoita ja seiniä monessa paikassa. Mitä mahtavat nekin syödä, en tiedä. Etelässä on niin harvat ovet ja ikkunat että niistä pääsee sisään mitä vain jos on tullakseen. Vidaksessa tulijoita on eniten ensimmäisessä kerroksessa maan tasalla. Käärmeistä ei sentään kukaan puhunut. Lue itse jos osaat englantia. Siellä on netti täynnä mitä tuolta voi löytyä.

Lähteet:
netti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:44

No, mitä niistä torakoista. Niitä on varmasti joka puolella tuolla etelämpänä. Kaikkeen pitää vaan tottua, jos aikoo matkustaa lähikauppaa kauemmaksi.