Mitä mieltä olette "lapsivangit" keräyksestä?

www.lapsivangit.fi/
-Venäjällä 3-4 miljoonaa lasta on heitteillä, monet heistä kaduilla,
nälissään ja viluissaan. Vankileireillä elää jopa 20 000 lapsivankia.
Äidin ja isän rakkaus on heille vain unelma, mutta Sinun rakkautesi on
heidän ihmeensä.
Lahjoita tilille: 20, 40, 70, 100, 300 euroa tilille. Tämmöinen kirje tuli
postissa eilen A 4 kokoinen esite, rahojen saaja IRR/TV R.Y Kerava.
Nettilinkki on myös tuossa ylhäällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 13:41

Aatteellinen yritys, joka tuottaa televisio-ohjelmia antaa melko arveluttavan kuvan siitä mihin rahat menevät. Elokuvien tekoonko?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 13:44

En laittaisi tuollaiseen keräykseen latin latia. Mistä sitä tietää mihin rahat menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 13:58

Kun on Itänaapurista kyse niin en usko että senttiäkään menee sinne minne kerätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 14:20

Erittäin varauksella suhtaudun,kaikkeen mitä tästä lähimmästä idästä tulee,sama juttu oli sen yhden Palestiina-keräyksen kanssa,ei innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:10

En usko tuohon enkä varmasti laita rahaa. Hoitakoon Venäjä omat ongelmansa ihan itte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 17:13

Minä en ainakaan mitään anna tuollaisiin keräyksiin. Olen aina yleensä antanut ns. veteraani keräyksiin , en anna enää sinnekään, nämä vähäiset vanhat veteraanit eivät ole niitä avustuksia nytkään saaneet, vaikka veteraani järjestöillä on miljoona omaisuudet ja lisää kerätään vaikka Mannerheim pinssillä, siellä nuoret kollit on rahat itselleen koplannut, kukaan ei halua tutkia asiaa kun on nuoremmat päässeet käpälöimään taseita ja huonoa omaatuntoa aiheuttamaan meille nuoremmille. Jos jokainen rahan antaja tietäisi montako sotaveteraania on jäljellä , ei kukaan antaisi rahaa enää , ei kaikki osaa ynnätä vuosia sotaan tai sen päättymiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:55

kun nämä on siistit sivut niin en voi sanoa mitä ajattelen,
niitä senttejä ei kyllä heru