Onko teillä jotakin Nuketus ohjelmaa mikä Takuu varmasti nukettaa äijän kuin äijän, vaikka olisi minkälaiset Nuke shieldit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 23:58

Nukettaa vai nukuttaa?
Vastaan nukuttamiseen tulevaan juttuun...
Säätiön rentoutuslevy.
Kestää noin 25 min mutta koskaan en ole kuullut sitä loppuun.
www.rinnekoti.fi/user_data/d...peitto.pdf
Muidenkin kannattaa katsoa tuo, nuketus tai nukutusjuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 09:13

olipa uusi termi/juttu mulle, jouduin oikein asiaa selvittelemään,
nyt sitten tiedän senkin mitä nuketus on,

näillä eväillä en mitään takuita menisi antamaan, mutta tässä ainakin yksi jota voi kokeilla

Slap -nuketus

spamforum.elfcentral.net/fin...amp;t=1521

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 14:56

Tässähän tuo on. Ole hyvä. Eli asensimme SHOWDOWN PRO järjestelmän mIRC järjestelmään ja käynnistämme nyt siihen kuuluvan NUKETUS järjestelmän! Nuketus on hakkeri slangii ja tarkoittaa erityisen voimakasta hakkeri hyökkäystä. Valitsemme valikosta NUKE kohdan ja se kysyy IP osoitetta. Kirjoitamme kimppuumme hyökänneen hakkerin IP osoitteen eli 192.89.123.15 tosihakkerien pitää aina tehdä muistiin panot kaikista tärkeistä osoitteista! Sovimme että painamme "NUKE!" nappulaa kello 20:15!!!!! aloitamme lähtölaskennan nuketuxelle