Oletko mielestäsi lihava?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...9_ma.shtml
Tässä kuvassa lienee minun tulevaisuuteni. En ole koskaan saanut itse päättää syömisistäni ja se alkaa näkymään. Ensin syötti äiti,sitten tyttöystävä ja nyt avokki ainakin toistaiseksi. Syyllistetäänkö muita jos et syö paljon, kun toinen hyvän hyvyyttään laittaa hyvää ruokaa? Päälle pitää vetää viinaa että lakkaa omatunto puhumasta mitään. Taitaa tulla taas rokulipäivä. Juoko muut yksin? Miksi hyvä palvelu vain kyrsii? Haudotteko tälläisiä kun pitäis nukkua? Nyt mäkin menen yrittämään mutta kun pää suhisee. Oitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 10:54

Olin tulossa lihavaksi, tuskin sentään ihan esimerkkikuvasi kokoiseksi, mutta sinne päin.

Kun jouduin toteamaan (viisitoista vuotta sitten) että nuoret naiset pääsee juoksemalla karkuun, olin vaipumassa synkkyyteen, hetken murheitani lioteltuani ryhdistäydyin ja pudotin painoani 30 %, siinä olen vieläkin (painoindeksi siellä suositusrajoissa) ja pystyn juoksemaan kiinni kaiken mikä kiinnostaa.

Tuo mieliksisyöminenkin on jollain tasolla tuttu ja koettu juttu, mutta loppujen lopuksi elämän ja ruhon hallinta on hyvin henkilökohtainen juttu, johon ei ulkopuoliset paljoa voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 08:57

En minä ole lihava , minä olen vaan liian lyhyt painooni nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 09:50

No ehkä olen koska ihanne paino ei ole tämä mitä nyt kannan mukanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 10:36

En ole lihava minäkään, vaikken kuulu laiheliinienkaan joukkoon. Mitä sinuun itseesi tulee niin olen sitä mieltä että koska et ole milloinkaan jättänyt noudattamatta ruuanlaittajien ylensyöntikehoituksia taidat tehdä sen koska uskot että muuten menettäisit heidät. Sinun kannattaisi kuitenkin kokeilla edes kerran elämässäsi käykö niin. Voisit yllättyä positiivisesti.. Yksinjuominen ei tähän ongelmaan ole hyvä ratkaisu. Krapulassahan ne itsesyytökset vasta jylläävätkin ja viinahan se jos mikä lihoitaa. Älä siis ainakaan viinalla lisää paino-ongelmiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 13:39

En ole mielestäni lihava, vain vähän ylipainoinen. Mutta tuo, että et itse ole päässyt vaikuttamaan syömisiisi on täysin mahdoton ajatus. Jokainen päättää itse mitä syö ja milloin. Ja jos et ole sitä tiennyt ennen, niin nyt tiedät että alkoholi lihottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 13:45

Samaa mieltä kissanaisen kanssa. Kukaan ei työnnä ruokaa kurkustasi alas sen enempää kuin viinaakaan. Kaikki mitä suustasi alas tuppaat teet itse. Omasta mielestäni en ole lihava vaan hiukan ehkä pyöreähkö lantion seudulta. Ja jos viisi kiloa saisi pois niin olisi painoindeksikin kunnossa. Joten tyytyväinen olen tilaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 14:28

En lainkaan lihava,päinvastoin,hyvinvoiva hoikka.
Nämä superylilihavat ihmiset ovat olleet jenkkilässä jo pitkään ongelma,eivät mahdu lehtokoneeseen/tuoliin,teatteripenkkiin yms.mutta eihän heitäkään ole kukaan väkisin syöttänyt tai kauhonut mättöä suuhun niinkuin ei sinullekaan,kait?Väärin teet jos syytät äitiäsi,kumppaniasi tai muita sivullisia,oman käden tekosia ja niin makaat kuin petaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:28

En ole todellakaan lihava.....olen pituuden ja painon kanssa ihan...tosi tyyttyväinen...sanoisin että olen hoikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 21:31

En ole lihava. Nykyvaatteet vaan tuppaa sikistymään pesussa ja jopa kaapissa säilytyksessä.Kolmisen kiloa olisi tavoite vähentää painoa. Uskoisin silti mahtuvani vielä 30 vuotta sitten kantamaani hääpukuun, tai sitten en. Mutta lenkillekään ei viitsi mennä tällaisella kelillä. Vilustuu ja tulee kipeeksi. Nurkassa on kuntopyörän tapainen ja sitä aina välillä katselen, mutta paino ei tunnu vähenevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:51

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 17:54

En kaipaa diettiä katsotaan asiaa miltä kantilta tahansa.
Kaikenlaisia selityksiä olen lihavuudesta vuosien aikana kuullut mutta tuo sinun on kyllä ylivoimaisesti surkein...