montako lompakkoa omistat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 09:52

Minulle riittää yksi kerralla,koska ei ole euroja niin paljon et pitäs kahteen laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2009 - 02:45

Tasan yksi noita on kerrallaan. Entinen risa lentää roskiin kun saan uuden. Tulevat ja menevät kuin ihminen, taskut tyhjinä syntyessä ja kuollessa. Siinä välissä se pullistelee kuiteista ja etukorteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2009 - 10:20

Kyllä nuo vähäiset varat yhteen mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 10:31

ainakin yhtä monta kuin on tähtiä Otavassa,
rahaa ei kyllä riitä kunnolla edes yhteen,
mutta pula-ajan kakarat ei osaa heittää mitään pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 10:40

Yhden vain. Enempää en minäkään varallisuuteni mukana kantamiseen tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 10:43

no yhtä käytän kerrallaan, mut kolme erivaihtoehtoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 11:42

Yks riittää,mihin mahtuvat vain kortit ja setelit,kolikot vain rikkovat taskuissa kankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2009 - 12:11

Kaksi on, mutta yhtä vain käytän. Eikä riitä siihenkään sisältöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 12:20

Jaa.. kertoisko tuota. 2 lompakkoa on käyttökuntoista ja niiden lisäksi on kolikkokukkaro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 13:49

Yksi on käytössä ja viisi muuta odottaa taas kun pitää saada vaihtelua kun sisältö ei sitä anna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:23

Mulla on jokapäiväisessä käytössä yksi ja toinen (pienempi) kyläillessä. Laukkuja löytyy sitten 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 17:27

Yhden omistan. ^^ Entiset menee roskiin... jos raaskin heittää. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 19:27

Yhden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:29

oliskohan niitä 5
mulla menee jatkuvasti kukkaroita ku niistä aina menee vetoketjut ku sullon niihin liikaa rahaa kerralla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 21:34

Yksi on käytössä ja sekin on liian täynnä kaikenlaisia bonus- ym kortteja. Rahaa ei siitä pussista yleensä löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.12.2009 - 13:51

Yhden joka on käytössä. Muuten tuolta laatikon pohjalta ovi löytyä joitakin vanhoja lompakoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 17:45

Varsinaisia lompakoita yksi ja varmaan ensimmäinen sellainen joka on todella kestävä. Joku kyseli jokin aika sitten mistä saa Björn Börg boksereita, no ei aavistustakaan mutta sen sijaan voin kertoa että Sokokselta saa edullisesti laadukkaita ja hienoja Björn Borg lompakoita. Mahtuu kortit ja rahat hyvin, aivan kuin tehty tarpeisiini.