Kuinkahan paljon olisi lunta nyt esim. teiteen...

...seudulla jos kaikki tullut vesi olisi lumena, minä veikkaisin että täällä
meidän seudulla olisi varmaan kaksi metriä, niin on paljon vettä satanut
ja yhä vaan tulee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 20:35

marraskuun vedet jos olis tullut lumena, pääkaupunkiseudulla olisi reilut 60 cm, vaan kun ei ole

( arvointiperuste 1 mm vettä vastaa noin 1 cm lunta)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 21:09

Ei oo yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2009 - 21:23

Kyllä tuota olisi jo reilusti yli saappaan varren. Oli tosiaan hyvä että oli niin lämmintä että se tuli vetenä. Minä olisin muuttanut kerrostaloon jos se olisi ollut kaikki lunta mikä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 21:43

On siinä jotain hyvääkin kun vettä satanut kun pohjavedet oli kuulemma tosi alhaalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 22:00

sellaanen ~ 7,883m

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.11.2009 - 22:13

Muutama kymmenen senttiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 01:18

voisi olla 40-50cm korkeintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 11:52

Oiskohan vähän vajaa metri...suunnilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:35

Olisi saanut kyllä aikatavalla lumitöitä tehdä..jos olisi lumena tullut...onneksi on tullut vetenä....eikä vedet tule enään kellariin..kun kesällä tehtiin salaojitus..Pieni lumimäärä olisi kiva..olisi valosampaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 09:13

Meidän seudulla ei yleensä ole lunta tähän aikaan lainkaan, joskus vuosikymmeniä sitetn on ehkä ollut. Ei täällä vettäkään kovin paljoa ole satanut.
Nyt ei ole vedestä tietoakaan, taivas on kirkas, täysikuu loisti taivaalla kun ajetitin maalta kaupunkiin aamuhämärissä.